چاپ مطلب چاپ مطلب

رئیس اداره اوقاف شهرستان لنگرود از خبرنگاران تجلیل کرد

اختصاصی همای گیلان:رئیس اداره اوقاف شهرستان لنگرود از خبرنگاران تجلیل کرد

همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار، خبرنگاران شهرستان لنگرود ، توسط رئیس اداره اوقاف شهرستان لنگرود مورد تجلیل قرار گرفتند.

IMG_9609

رئیس اداره اوقاف شهرستان لنگرود در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خداوند متعال، در قرآن کریم آیات خود را با قسم دادن به قلم و آنچه با قلم نوشته می شود آغاز کرده است ،که این امر نشان دهنده اهمیت کار شما خبرنگاران است.

بازدار رئیس اداره اوقاف شهرستان لنگرود اظهار داشت :  خبرنگار باید امانت دار باشد و آنچه را دریافت می کند بدون کم و کاستی بیان نماید.خبرنگار باید شجاع باشد و از انتقاد منصفانه و بجا نهراسد. یقینا جامعه ای که درآن انتقاد،صداقت،شجاعت، امانتداری نباشد به سعادت نخواهد رسید.

وی در ادامه سخنانش به برگزاری مراسم ۷ شب با شهدای کودک و نوجوان غزه در شهرستان لنگرود اشاره کرد و گفت : این مراسم از ۱۸ مرداد به مدت ۷ شب در مکان های مختلف شهرستان برگزار می شود. این مراسم از ابتکارات ویژه خود شهرستان به شمار می آید و به لطف خداوند استقبال مردم را به همراه داشته است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان لنگرود بیان داشت: برای بازسازی بقاع متبرکه شهرستان تاکنون ۸۰۰میلیون تومان هزینه شده است که از این مبلغ تنها ۲۰میلیون تومان از خود اداره و نزورات  مردم بوده  و مابقی از سوی خیرین نیکوکار شهرستان تامین شده است که جادارد از تمام خیرین شهرستان که به طرق های مختلف ما را یاری می رسانند قدردانی نمایم.

بازدار اظهار داشت : سال ۹۳ براساس فرمایش مقام معظم رهبری به نام فرهنگ نامیده شده است که اداره اوقاف شهرستان ،از همان ابتدا مبنای کار خود را براین اساس تنطیم نموده است. نصب دو تلویزیون شهری و پخش تبلیغات دینی ،معرفی شهدای شهرستان از این تلویزیون پس چند روز بعد از فرمایش مقام معظم رهبری گویای اهمیت این موضوع است.

خبرنگار:  فاطمه مشفق

 

 

About سردبیر ارشد

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …