چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری رودسر عنوان کرد:ضرورت آموزش و مشارکت مردم در راستای ارتقاء و امنیت ترافیکی

‍ 
سرپرست فرمانداری رودسر بر ضرورت آموزش همگانی و مشارکت مردم به‌ویژه کودکان در راستای ارتقاء و امنیت ترافیکی تأکید کرد.

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر ، علی وارسته صبح دیروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: ایجاد امنیت و آرامش مردم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضروری است.

➖وی تصادفات را یکی از عوامل اصلی مرگ در کشورهای جهان دانست و افزود: نوشیدن مشروبات الکلی، مصرف داروهای خواب‌آور، دید چشم و غیره می‌تواند از عوامل ایجاد تصادفات باشد.

➖رئیس شورای ترافیک شهرستان رودسر بر ضرورت آموزش همگانی و مشارکت مردم به‌ویژه کودکان در راستای ارتقاء و امنیت ترافیکی تأکید کرد و گفت: پس از بررسی و دقت کافی بر روی مشکلات ترافیکی شهرستان مصوبات شورای ترافیک تنظیم شود.

➖سرپرست فرمانداری رودسر مصوبات شورای ترافیک را لازم‌الاجرا خواند و بیان کرد: ابتدا باید کارگروه‌های فرعی تشکیل و ماحصل کارگروه‌ها در شورای ترافیک مصوب شود.

➖ وارسته با تأکید بر ایمن‌سازی معابر عمومی جهت تسهیل ترافیک در شهر تصریح کرد: تلاش اعضای شورای ترافیک با اجرای مصوبات آن حفظ ایمنی عابران و رانندگان است.

 

 

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …