چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر: تلاش ما بر این است مناطق مسدود شده ی شهرستان رودسر ظرف امروز بازگشایی شود

به گزارش همای گیلان سرپرست فرمانداری شهرستان رودسردر نشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان ، ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: همه مسئولین بایدبا تمام توان در حل مشکلات بحران برف تلاش نمایندتا

بحران برف شیرینی دهه فجر را به کام مرد تلخ نکند.

DSC04637

 امیر جانبازی اظهار کرد:اگر نظام با تمام توان پیشرفت های علمی  و قله های صنعتی را در اختیار دارد مرهوم خون شهدا و پاسداری جانبازان و ایثارگران است.

وی ازبازگشایی مناطق پوشیده از برف ظرف امروز خبر داد و گفت : تمامی اهتمام مسئولان شهرستان بر این اصل استوار بوده که با بازبینی از مناطق مختلف ، نسبت به بازگشای مناطقی که هنوز مسدود هستند اقدام نمایند .

سرپرست فرمانداری رودسر تصریح کرد: تلاش همه دستگاههای اجرایی دربحران برف این است که شرایط را به حالت عادی برسانند و سعی نمایند در حل مشکلات مردم شهرستان سهم بسزایی داشته باشند.

جانبازی رودسری در ادامه از انجام چند عملیات سورتی پرواز از سوی بالگردهای هلال احمر ، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در این شهرستان خبر داد و گفت : تلاش برای نجات ۳ نفر گرفتار در برف در منطقه ی چشمه سرای چابکسر و نیز ارسال علوفه و مواد غذایی برای دامداران ادامه دارد

وی همچنین برضرورت مستندسازی خسارات ناشی از برف و انعکاس آن به استان خبر داد وتاکید نمود: مردم خسارت های های وارد شده  به اموال خود را به بخشداری ها و شهرداری های همان منطقه اعلام کنند.  این مهم کمک خواهد کرد تا حق و حقوق مردم شهرستان و خسارات ناشی از برف از استان دریافت گردد.  

DSC04630

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …