چاپ مطلب چاپ مطلب

عضو کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری شورای رشت تاکید کرد: افزایش اعتبارات دولتی به احداث موزه دفاع مقدس گیلان

?عضو کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری شورای رشت گفت: انتظار داریم اعتبارات دولتی به منظور احداث موزه دفاع مقدس در گیلان افزایش پیدا کند.

?به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت فاطمه شیرزاد در نشستی که صبح امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان و با حضور سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور در رشت برگزار شده بود اظهار کرد: احداث موزه بزرگ دفاع مقدس در گیلان نقش مهمی در زنده نگه داشتن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا می کند.

?وی با تاکید به همراهی تمامی دستگاه ها در سرعت بخشیدن به روند احداث این موزه افزود: شهرداری رشت نیز به این مهم کد اعتباری مشخصی اختصاص داده و در حال حاضر بخشی از خدمات لجستیکی شهرداری رشت مشغول اجرای عملیات عمرانی مربوط به موزه دفاع مقدس هستند.

?شیرزاد به نقش دولت در احداث موزه دفاع مقدس در برخی دیگر از استان های کشور اشاره کرد و گفت: انتظار داریم دولت با افزایش و تخصیص اعتبار مورد نیاز به منظور احداث و راه اندازی موزه دفاع مقدس گیلان همچون برخی دیگر از استان های کشور ، مساعدت و همراهی لازم را در این باره داشته باشد.

?عضو کمیسیون فرهنگی شورای رشت با اشاره به اختصاص اعتبار دولتی به منظور راه اندازی موزه دفاع مقدس در گیلان تصریح کرد: دولت پنج میلیارد تومان اعتبار به این مهم اختصاص داده و امیدواریم با افزایش اعتبارات دولتی و تخصیص به موقع آن، روند احداث موزه دفاع مقدس گیلان با سرعت بیشتری اجرایی بشود.

?فاطمه شیرزاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را اقدامی موثر در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و افزود: شهدای گرانقدر مدافع حرم نیز از همین فرهنگ ناب اسلامی انقلابی سیراب شده و امیدواریم با توجه بیشتر به این مقوله در کنترل و رفع ناهنجاریهای فرهنگی اقدام موثری انجام شود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …