چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف ۱۲۰ تن چای سنواتی و فرسوده در لنگرود

همای گیلان:سرهنگ حسین نیک فرد فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود عملکرد پلیس این شهرستان در سه ماهه سوم سال ۹۳ را تشریح کرد.

20150115114723391

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود افزود: به لطف خداوند و با ارتقای سطح فرهنگ راهنمایی و رانندگی در بین آحاد جامعه به ویژه رانندگان و تلاش مضاعف پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان، شاهد کاهش چشمگیر تصادفات فوتی و جرحی در درون و برون شهری در سه ماهه سوم سال ۹۳  بوده ایم و این رویه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته،۱۰ درصد کاهش تصادفات را نشان می دهد.

سرهنگ حسین نیک فرد درخصوص سرقت و نیز کشفیات مواد مخدر در فصل پاییز سال جاری، گفت: با کاهش چشمگیر وقوع سرقت به میزان ۴۰ درصد و دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۷ درصد و کشفیات مواد مخدر نیز با تلاش ماموران در به دام انداختن تهیه و توزیع کنندگان آن، نسبت به مدت مشابه سال قبل۵۰ درصد افزایش داشته  است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه سوم سال جاری، جعل و کلاهبرداری به ترتیب ۴۴ و ۸۶ درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد، افزود: ماموران پلیس با هوشیاری توانسته اند قریب به ۱۲۰ تن چای سنواتی و فرسوده، حمل ۵ تن چوب غیرمجاز را در این شهرستان کشف و ضبط نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اعلام آمادگی پلیس این شهرستان در مقابله با هرگونه ناهنجاری، از مردم خواست، تعامل بیشتری با پلیس داشته و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

ایسنا

About سردبیر ارشد

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …