چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان خبر داد مصرف روزانه ۲.۵ میلیون لیتر بنزین در گیلان

همای گیلان:مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان مصرف روزانه بنزین در این استان را ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر عنوان کرد و گفت: در ایام پیک مسافر روزانه بالغ بر ۵ میلیون لیتر بنزین مصرف می‌شود.

خبرگزاری فارس: مصرف روزانه 2.5 میلیون لیتر بنزین در گیلان

فردین چراجی با بیان اینکه سالانه ۲.۵ میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در شرکت نفت منطقه گیلان در اختیار است، اظهار کرد: این میزان سوخت در استان مورد مصرف قرار می‌گیرد.

وی درباره کیفیت بنزین در گیلان افزود: بنزینی که وارد گیلان می‌شود در حد یورو۴ است و سرویس‌های صنعتی شرکت نفت آن را آنالیز می‌کنند و اگر کیفیت نداشته باشد در استان توزیع نمی‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با تاکید بر اینکه تخلفات پمپ‌بنزین‌های استان در صورت مشاهده اطلاع‌رسانی شود، افزود: تمام پمپ‌بنزین‌های استان از استاندارد لازم برخوردار هستند.

وی سوخت هواپیما، بالگرد و… را ویژه و کنترل شده خواند و گفت: سوخت این وسایل حتی ذره‌ای نباید ناخالصی داشته باشد و حساسیت در سوخت هوایی وجود دارد.

چراجی مصرف روزانه بنزین در گیلان را ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر عنوان کرد و یادآور شد: در ایام پیک مسافر روزانه بالغ بر ۵ میلیون لیتر بنزین در گیلان مصرف می‌شود.

وی تامین سوخت مایع نیروگاه‌ها از جمله سیکل ترکیبی را از فعالیت‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان عنوان کرد و متذکر شد: سیاست وزارت نفت استفاده از سوخت پاک برای حفظ محیط زیست است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان تعداد نیروهای این مجموعه را ۳۵۰ نفر ذکر کرد و یادآور شد: تلاش مجموعه شرکت ارائه خدمات بهتر به مردم استان است.

وی تامین سوخت نقاط کوهستانی و صعب‌العبور و سخت‌گذر گیلان را از دیگر فعالیت‌های شرکت پخش برشمرد و خاطرنشان کرد: در روستاها و نقاط فاقد گاز طبیعی سوخت نفت مردم تامین می‌شود.فارس

 

About سردبیر ارشد

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …