چاپ مطلب چاپ مطلب

تجلیل ازخیر مدرسه ساز( بهنام جو) در شهرستان سیاهکل

همای گیلان : فرماندار شهرستان سیاهکل طی مراسمی ضمن تشکر از احمد بهنام جو خیر مدرسه ساز گفت : مسلما این توفیق به هر کسی دست نمی دهد و هر کس این ظرفیت را ندارد تا ثروت خودش را در این راه بزرگ خرج نماید.

SAM_9940

فرماندار سیاهکل:کار آقای بهنام جو موجب افزایش اموال وروشنایی دل وی خواهد شد

حسنعلی حاجتی با بیان این مطلب که اثرات این کار همیشه چه در این دنیا و چه در آن دنیا باقی خواهد ماند اظهار داشت : مسلماً این کار آقای بهنام جو موجب افزایش اموال وروشنایی دل وی خواهد شد.

وی افزود : اهدای ۲۰۰ میلیون تومان پول جهت ساخت این مدرسه در آن مقطع زمانی موجب شد تا امروز چنین تشکر باشکوهی توسط دانش آموزان از وی به عمل آید. فرماندار شهرستان سیاهکل تصریح کرد: خداوند قطعاً به این انسانها توجه ویژه ای دارد و امروز شما شاهد هستید که با صلوات از او استقبال به عمل آمد.

فرماندار شهرستان سیاهکل اذعان داشت: دعای این دانش آموزان که گناهی مرتکب نشده اند تمام خطاهایی که اگر آقای بهنام جو مرتکب شده است را خواهد بخشید.

آنگاه مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان استان گیلان گفت: این نگاه، نگاه فرهنگی است که نسبت به جایگاه تعلیم و تربیت شد.

مهدی حاجتی افزود : امروز مشاهده کردم که بچه های این مدرسه با تمام وجود خود از آقای بهنام جو تقدیر و تشکر نموده اند. ایشان می توانست سرمایه خود را مانند خیلی های دیگر جای دیگری خرج کند اما ایشان باقیات صالحات را انتخاب کردند.

مدیر کل آموزش وپرورش:دانش آموزان از مدرسه بهنام جودرس توحید ومعاد را می آموزند

وی اظهار داشت: آقای بهنام جو عجب محفلی است که به خاطر شما برگزار شد و تلاوت قرآن ونواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی. اینجا بچه ها درس توحید و معاد را می آموزند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به این مطلب که اینجا محل تولید علم است گفت: دنیا به منابع زیرزمینی خود می نازد اما باید متخصصینی باشد که آنها را استخراج کند آن متخصصین از همین مدارس بیرون می آید که شما یکی از آن را در این شهرستان ساختید . وی تصریح کرد: انسانهای بزرگی از این مدرسه تحویل جامعه خواهد شد که با افتخار تمام خواهند گفت : ما در مدرسه بهنام جو درس خوانده ایم. آنگاه مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل طی سخنانی گفت: امروز یکی از روزهای پرافتخار آموزش و پرورش سیاهکل بود زیرا شاهد حضوریکی از بزرگترین بندگان خدا هستیم که توانست با خدمات خود دل خیلی ها را شاد کند.

مدیر آموزش وپرورش سیاهکل:ازدیگر خیرین هم می خواهیم که نسبت به ساخت مدرسه اقدام نمایند

ایرج بدرود افزود: اگر این دانش آموزان در آینده که به مقام بزرگی می رسد سوال شود که کجا درس خوانده اید اسم این مدرسه را به زبان خواهند آورد. وی تصریح کرد:در همین جا دعوت می شود از همه خیرین تا در جهت ساخت مدارس و این عمل انسان دوستانه به ما کمک نمایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل اذعان داشت: به غیر از مدارس آموزشی روستایی ۳واحداز ۱۸ واحد آموزشی شهری قرار بود نوسازی شود اما متاسفانه ساخت آن متوقف شده است. این در حالی است که ۴ واحد از این ۱۸ واحد تخریبی می باشد که در اینجا استدعا دارم که توجه و عنایت ویژه به سیاهکل شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از خدمات خوب انقلاب اسلامی توجه به اقشار ضعیف جامعه است. دولت برای تحصیل این افراد تلاش نمود با ساخت مدارس شبانه روزی از عدم تحصیل آنها جلوگیری به عمل آورد که این آموزش و پرورش دارای دو مدرسه شبانه روزی می باشد.

مدیر آموزش وپرورش سیاهکل تاکید کرد: شهرستان سیاهکل تنها دارای یک کانون می باشد که نه امکانات دارد و نه ساختمان مناسب .

امام جمعه سیاهکل :صدقه موجب افزونی مال می شود

آنگاه امام جمعه شهرستان سیاهکل گفت: در روایت آمده است که هر کس به خدامند قرض الحسنه بدهد خداوند اموال او را چندین برابر خواهد کرد.

حجت الاسلام شیدایی افزود : در دین ما آمده است که هرگاه از لحاظ مادی وضعیت خوبی ندارید صدقه دهید صدقه هم خیر این دنیا را دارد و هم آن دنیا را.

آنگاه مدیر کل تجهیز و نوسازی استان گیلان گفت : بسیار خوشحالم که امروز شاهد کار بزرگی در این شهرستان هستیم. خیرین مدرسه ساز همواره بازوان اصلی آموزش و پرورش به حساب می آید لذا برگزاری چنین همایشی شایسته این عزیزان می باشد.

مهندس حسن زاده افزود : این ساختمان در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و مسافت مفید ۷۸۰ متر ساخته شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه :ارتقای آموزش وپرورش موجب موجب پیشرفت منطقه خواهد شد

آنگاه رئیس مجمع خیرین مدرسه سازبه ایراد سخن پرداخت و گفت : جشنواره خیرین برای پاسداشت کار ، خیرین مدرسه ساز می باشد هرجا آموزش و پرورش ارتقا یافت بی شک منجر به پیشرفت آن منطقه خواهد شد . کاریک مدرسه ساز ارزشمند است و کارشان قابل ستایش است. میرمسعودی افزود: من از کسانی که وسیله و ابزار علم و دانش را فراهم نموده اند دریچه امید را به شهر باز کرده اند تقدیر و تشکر می کنم.

 مسعود بهنام:باید زمینه تحصیل  دانش آموزان را فراهم نماییم

آنگاه مسعود بهنام جو فرزند احمد بهنام جو خیر مدرسه سازکه در این جلسه حضور داشت ضمن تشکر از حضور حاضرین در جلسه گفت : باید زمینه تحصیل دانش آموزان را فراهم نمود لذا هر کاری که از دست ما برآید انجام خواهیم داد.

وی افزود : امیدواریم که ما بتوانیم در زمینه اشتغال و کار آفرینی این شهرستان قدم موثری برداریم.

در پایان لوح تقدیر از سوی فرمانداری شهرستان و مدیر آموزش و پرورش و همچنین از سوی دانش آموزان این مدرسه به بهنام جو تقدیم گردید.

SAM_9996 

SAM_9997   SAM_9987 SAM_9974 SAM_9971 SAM_9947 SAM_9952 SAM_9952 SAM_9958 SAM_9961 SAM_9964 SAM_9985 SAM_9983 SAM_9979

SAM_9953  SAM_9958

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …

۴ comments

  1. حاج آقا دوست داریم ایشاالله همیشه پایدار وسربلند باشی

  2. خدا قوت ای انسان بزرگ

  3. آقای بهنام جو از اینکه دل دانش آموزان مدرسه را شاد کردید خداوند به شما طول عمر عطا کند

  4. درود بر بهنام جو که موجب شادی دلهای مردم میشود