چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون عمرانی استانداری گیلان : تمام خواسته های ندیمی قابل حل است / هر ۱۵ روز یک بار به این شهرستان سفر خواهم کرد

معاون عمرانی استانداری در جلسه شورای اداری لاهیجان گفت : این حرص و جوش آقای ندیمی به خاطر حس مسئولیت اوست . من در همین جا قول می دهم تا پیگیر تمام خواسته های به حق ایشان باشم.

untitled

شعبان پور افزود: وقتی قبول مسئولیت کردم استاندارد محترم تاکید کرد با پشت میز نشستن مشکلات حل نمی شود بلکه باید در بین مردم رفت باید مصوبات در آورد و از مدیران خواست که چگونه اقدام نمایند.

وی اظهار داشت: در بحران برف در روزهای اول با اینکه اداره کل راه و شهرسازی بسیار خوب اقدام می کردند ولی مردم می پرسیدند مسئولین کجا هستند؟ اما با درخواستی که از صدا و سیما نمودم تا مردم را از روند خدمات رسانی مسئولین باخبر نمایند. لذا مشاهده شد که مردم از عملکرد مسئولین رضایت خاطر داشتند.

معاون عمران استانداری تاکید کرد : طی دوران انقلاب خدمات خوبی انجام شد ولی بعضی از کارها هم می توانست انجام شود که نشد البته هم دلایل عدم انجام کار نبود اعتبار نیست بلکه مدیریت و ریسک پذیری می طلبد نیاز به بازدید و زمانبندی دارد. هم مواردی که آقای ندیمی فرمودند قابل انجام است ضمن آنکه الان در سیاهکل بعضی از کارها (بعد از برگزاری شورای اداری) همچون آسفالت ، برق و گاز آغاز شده است.

شعبانپور اذعان داشت : هر ۱۵ روز یک بار قرار است در شهرستانها حضور پیدا کنم و انشاء ا… بعد از تعطیلات نوروزی صفر دوم اینجانب به این شهرستان خواهد بود.

وی در حضوری کمبود آب زراعی تصریح کرد : سد سپیدرود در سال ۹۱ ، نه میلیون متر مکعب آب داشت اما امسال به پانصد یک میلیون متر مکعب رسیده است که با یک مدیریت صحیح قابل انجام است و در زمینه خرابی پمپاژ های آبرسانی این شهرستان باید بگویم که در جلسه ای که در استان داشتم این رقم اعلام نگردید تا پیگیری شود.

معاون عمران استانداری خاطر نشان کرد : هر چند مدیریت با بی پولی سخت است اما محال نیست.

 

 

 

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …