چاپ مطلب چاپ مطلب

معاون عمران استاندار گیلان:۲۶ هکتار از بندر گردشگری و حمل مسافر بندرکیاشهر لایروبی خواهد شد

معاون عمران استاندار گیلان در حاشیه بازدید از اسکله بندرکیاشهر از لایروبی ۲۶هکتاری بندر گردشگری و حمل مسافر بندر کیاشهر خبر داد.

همای گیلان:حجت شعبان‌پور در جریان بازدید از اسکله بندر کیاشهر  با بیان اینکه مصوبه بندر تجاری گردشگری حمل بار و مسافر بندرکیاشهر در ساال ۱۳۸۷ تصویب شد عنوان کرد: در حال حاضر با بندر گردشگری و حمل مسافر موافقت شده که ما سعی در تسریع کار ساخت آن را داریم.

معاون عمران استاندار گیلان خاطرنشان کرد: تا به امروز سازمان محیط زیست به دلیل اینکه این بندر مطالعات زیست‌محیطی نداشته، ساخت بندر را متوقف کرده است.

بازدید از اسکله بندرکیاشهر

وی با اشاره به مرتفع شدن این مشکل و تنظیم مطالعات زیست محیطی توسط سازمان بنادر و کشتی‌رانی عنوان کرد: طی بازدیدی که امروز همراه با مدیرکل محیط زیست و مدیرعامل سازمان بنادر و کشتی‌رانی و نشستی که متعاقب آن در فرمانداری آستانه‌اشرفیه صورت گرفت قرار شد که لایروبی در ۲۶ هکتار حریم بندر صورت گیرد.

بازدید از اسکله بندرکیاشهر

شعبان‌پور با بیان اینکه این بندر درحال حاضر با عنوان بندر گردشگری و حمل مسافر شناخته می‌شود افزود: تجاری شدن بندرکیاشهر منوط به تصمیم هیئت سه نفره است تا مصوبه سال ۱۳۸۷ انجام گیرد.

وی با اشراه به تأخیر چندساله پروژه گفت: مصمم هستیم تا با جمع‌بندی نقطه نظرات و تعهدات بین شیلات، سازمان بنادر و کشتی‌رانی و محیط زیست، موانع اجرایی لایروبی از بین رفته و به زودی مراحل ساخت آن را شروع خواهیم کرد./آستانه خحبر

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …