چاپ مطلب چاپ مطلب

مهران آزادسرو کاندیدای ریاست هیات فوتبال استان گیلان:هیات فوتبال جدید بایدبا ایده نووتفکرنوآغاز بکار نماید

اختصاصی همای گیلان:مهران آزادسرو نائب ریس شورای شهر لاهیجان وکاندیدای ریاست هیات فوتبال استان طی گفتگویی به خبرنگار ما گفت:ما باید در هیات جدید فوتبال دارای تفکر وایده نو داشته باشیم وضمن آشنایی با سیستم روزفوتبال ،جهت احیای این ورزش پرطرفدار گام برداریم.

DSCN0925
وی افزود:ما هرچقدر به ورزش علی الخصوص فوتبال اهمیت دهیم ،قطعا در روند بهداشت روانی وسلامت جامعه که دغدغه دولت تدبیر وامید می باشدتاثیر گذار خواهدبود.
بی شک هیات فوتبال بایدبا خرد جمعی پیش برود بنابراین باید این هیات در همه شهرها نماینده داشته باشد.
این کاندیدای هیات فوتبال استان خاطر نشان کرد:استعداد یابی در فوتبال امر بسیار مهمی به شمار می رود که هیات فوتبال جدید باید به جد آن را دنبال کند که این امر هم باحضور نمایندگانی از هیات فوتبال از شهرهای مختلف امکان پذیر است.
مهران آزاد سرو اضافه کرد:یکی از دلایل موفقیت در ورزش کشتی ،داشتن خانه کشتی است اگر فوتبال ما می خواهد رشد کند باید خانه فوتبال داشته باشد وما در هیات فوتبال استان باید به دنبال آکادمی فوتبال باشیم.
وی با بیان این مطلب که تغییر مدیریت در کمیته های زیر مجموعه هیات ضروری بنظر می رسد اظهار داشت:فوتبال گیلان از عدم مدیریت رنج می برد وهمین عامل موجب گشته که ما سیر نزولی را طی کنیم.
کاندیدای هیات فوتبال استان یاد آورشد : مشکل دیگر فوتبال گیلان این است که برخی آدمها به جای کمک به فوتبال گیلان ،به معرفی خود  پرداختند واین یکی از بزرگترین آفاتی است که فوتبال گیلان دامنگیر آن است لذا گام اول در فوتبال آشنایی به مسئله است که امیدواریم دانش آن در هیات فوتبال جدید حاصل شود وبه مرحله کاربردی برسدوتجزیه وتحلیل شود وپس از  پختگی در عمل بتوانیم نتایج خوبی از فوتبال بگیریم زیرا فوتبال امروز می تواند در اقتصاد ،فرهنگ وجامعه تاثیز گذار باشد.

About سردبیر ارشد

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …