چاپ مطلب چاپ مطلب

نمایشگاه تصویر سازی در لاهیجان برپاست

اختصاصی همای گیلان:نمایشگاه تصویر سازی یکی از هنرمندان گرافیک در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به نمایش گذاشته است .

3

 نمایشگاه تصویر سازی از آثار مائده اصغر پور در گالری استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپا شده است . در این نمایشگاه ۴۰ اثر تصویر سازی که به شیوه چاپ لینولئوم تهیه شده به نمایش در امده ، مائده اصغر پور اهل رشت و کارشناسی ارشد گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران می باشد و تاکنون نمایشگاههای متعددی در زمینه تصویر سازی و طراحی در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران و رشت برپا نموده است .

این نمایشگاه مجموعه تجربیات چندین ساله چاپ دستی اوست که در طول این چند سال برای کتب و مجلات کودک و نوجوان انجام داده است . در مجموعه آثار او استفاده از عامل همزمانی و نمایش چندین اتفاق در یک قاب است سبک و سیاقی که منیت ایرانی را در آثار او نمایان می سازد . انچه که کارهای او را متمایز و برجسنه می سازد بهره گیری از تکنیک چاپ دستی لینولئوم در خلق تصاویر است . اغراق در اثاراو به صورت ملموسی رخ می دهد و حتی گاهی فضای سورئال را به مخاطب القاء می کند . در مجموعه اخیر او که برگرفته از داستانهای « هزار و یک شب » است نمادهای آشکار با بیانی متفاوت ، فضایی جدید اما ایرانی را بوجود آورده است .

علاقمندان می توانند از تاریخ ۶ لغایت ۱۲ آذر صبحها از ساعت ۹ الی ۱۳ و بعد از ظهر ها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ از این نمایشگاه بازدید نمایند .

2 mail.google.com

About

Check Also

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان لاهیجان ادامه دارد

رئیس هلال احمر لاهیجان گفت : جستجو برای پیدا کردن پیرمرد مفقود شده در سوستان …