چاپ مطلب چاپ مطلب

وقتی مخالفان شهردار رشت «دو تا دوتا» حذف می شوند!

به گزارش همای گیلان به نقل از احراگیل، در آغاز ۱۳ نفری می شدند که کمر به استیضاح آقای شهردار بسته بودند و در مقابل تنها دو نفر از ۱۵ نفر عضو شورای اسلامی شهر رشت از شهردار خود حمایت کردند! تا اینکه…

با فراز و نشیب های فراوان بالاخره پای شهردار رشت را آن  ۱۳ نفر به دم درب شورا رساندن تا پاسخگوی کرده ها و نکرده های خودباشد .qeh9u195wkfm

شهردار ۷٫۳۰ دقیقه صبح با آرامش خاصی وارد گود سوال ۱۳ نفر از اعضای شورا شد و همان ابتدا در گفتگوی کوتاهی خطاب به خبرنگار احرارگیل که پرسید بود اوضاع را چگونه می بینی؟!  پاسخ داد که: می مانم!!

در همان «روز سئوال» از آقای خلیلی شهردار رشت آمار امضاء کنندگان سوال از ۱۳ نفر رسید به ۱۱نفر و باز ۲نفرشان کسر شدند، تا آنک آنک استرس و لرزه به جان ۱۳نفرحاکم شود. استانداری و فرمانداری و برخی بیوت معنوی استان نیز تلاش ها کردند تا در صف اتحاد مخالفان رخنه کنند.

فوروارد های نزدیک به تیم های استانداری و برخی بیوت معنوی گیلان چون دو لبه یک قیچی مدافعان استیضاح شهردار را یکی پس از دیگری درو می کردند تا به همه نشان دهند که حکومت دستشان همینطوری حادث نشده بلکه برای آن خون دلها خورده اند و رنج دوران برده اند!!

دیروز در خبرها داشتیم که استیضاح جناب آقای خلیلی شهردار رشت با «۹» امضاء تحویل هیات رییسه شد. هیات رییسه شورای اسلامی شهر رشت هم طبق قانون (و البته با اشتها) آنرا اعلام وصول کردند. اینجا نیز عدد «۲» (از ۱۱ به ۹) چهره ی دیگری از خود به رخ آنهایی که دوربین شنیده های خود را دم درب شورای اسلامی رشت پارک کرده بودند تا ناشنیدنی های جذاب هر لحظه ی شورا و شهرداری را به ثبت برسانند نشان داد تا انگشت حیرت به دهان ببرند و نغمه خوان قدرت نمایی عدد «دویی» باشند که قرار است عدد سیزده را فلج و در «نحسی» خود برای همیشه فرو نشاند!!

عدد «دو» حامیان آقای شهردار که کمر ۱۳ متحد موافق استیضاح شهردار رشت را «دو تا دو تا» خم کرد این بار برای فتح یک عدد «دو»ی دیگر  و اینبار برای زدن «تیر خلاص به استیضاح» گامی دیگر با تأسی از همه ی توان مادی و معنوی استان بر می دارند. اگر آنها بتوانند با هر طریق ممکن دو نفر دیگر را شکار و یا با خود همراه سازند آنگاه سرود فتح این خوش الحانان شنیدنی تر از همه زمان دیگر خواهد بود. سرودی که ای بسا گوش خراش و آشیانه بهم زن هم باشد.

حال باید پرسید که آن «دو نفر» مد نظر تیم آرام و مطمئن آقای شهردار که  قصد دارند با بلدوزر؛ اتحاد ۱۳نفر را «دو به دو» تخریب کنند چه کسانی می توانند باشد؟!

… همینکه آنها توانسته اند در بین اتحاد ۱۳نفر دلخوشان به عدد انبوه، سقف «چه کنم چه کنم» بر سرشان آوار کنند پیروزی کمی نیست، هست؟!

برای جلوگیری از خوردن تیرخلاص به استیضاح، فقط یک راه برای استیضاح کنندگان وجود دارد  و آن شناسایی تک تیراندازان و خط  آتش «سنگرهای کمین» جبهه مقابل با حفظ «اتحاد موجود» است. همین

با وصف این حال باید به نظاره نشست و دید که آیا آرامش شهردار یا طوفان اولیه شورا؛ کدامیک چهارشنبه را خاطره انگیز خواهند کرد!

About

Check Also

شوقی شهردار رشت در جلسه علنی شورا: آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات شهرداری رشت برای آغاز فصل سرما/

شوقی شهردار رشت در جلسه علنی شورا: آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات شهرداری رشت …