چاپ مطلب چاپ مطلب

اسماعیلیان خبر داد: آمادگی برای اسکان مهمانان نوروزی در املش

همای گیلان: فرماندار املش گفت:۵۲ سوئیت و کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی درشهرستان املش آماده شده است.

57489t.jpg

حسین اسماعیلیان، فرماندار املش در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی این شهرستان با بیان اینکه ۵۲ سوئیت و کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی درشهرستان املش آماده شده است،گفت: سه واحد اقامتی با ۲۳ سوئیت در خصیل دشت و هلودشت و املش و همچنین چهار واحد آموزشی شهید پاهکیده، مرحوم حقانی، نرجسیه و مجتمع شبانه روزی فاطمیه املش در مجموع با ۲۹ کلاس درس برای اسکان مهمانان، مسافران و گردشگران نوروزی آماده شده است.

فرماندار املش افزود: خدمات خودپرداز بانک ها، پمپ بنزین و سی ان جی، داروخانه و نانوایی ها و مراکز درمانی برای شهروندان و مهمانان بومی و غیر بومی به بهترین نحو ارائه شود و اسامی کشیک ها در هر اداره و دستگاه دولتی مشخص و یک نسخه ی آن به فرمانداری ارائه شود.

وی از تمام دستگاه های اجرایی بجز اداره گاز خواست تا پایان تعطیلات نوروز از حفاری در راه ها و معابر اصلی و فرعی خودداری نمایند و از صدور مجوز هم امتناع نمایند که عدم رعایت این امر مشکلاتی را برای شهروندان و مهمانان ایجاد می نماید.

اسماعیلیان از همه شهروندان و مهمانان، مسافران و گردشگران نوروزی خواست که در ایام تعطیلات نوروزی به ویژه سیزده فروردین که به روز طبیعت نامگذاری شده از ریختن و برجای گذاشتن زباله و یا خسارت به طبیعت پرهیز و اجتناب نمایند.

فرماندار املش خاطرنشان کرد:  علاوه بر اسقرار نیروهای انتظامی در ورودی شهرهای املش و رانکوه چهل نفر از سازمان جوانان هلال احمر املش با برپایی چادر و استقرار در آن از بیست و پنج اسفند تا پانزدهم فروردین برای توجیه مسافران، گردشگران و مهمانان نوروزی غیر بومی بکارگیری شده اند.

وی به برپایی جشنواره و مسابقات ورزشی اشاره کرد و گفت:  به مناسبت ۱۲ فروردین سالروز تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همزمان با تعطیلات نوروز جشنواره بازی های بومی محلی و نور افشانی همراه با مسابقات ورزشی در زمینه تنیس روی میز، والیبال و فوتبال در شهرهای املش، رانکوه و مناطق روستایی این شهرستان برگزار می شود.//ایسنا

About سردبیر

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …