چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار آستانه اشرفیه درنشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان: مدیریت بحران و حوادث باعث کم شدن هزینه ها میشود

اختصاصی همای گیلان:نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه با حضور فرماندر و اعضای این ستاد در فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد.index

فرماندار آستانه اشرفیه در این نشست با بیان اینکه، با مدیریت بحران میتوان امنیت و آرامش را در جامعه برقرار کرد افزود: اگر ما بحران و حوادث غیر مترقبه را مدیریت و کنترل نکنیم، خود نیز باعث بروز بحران در جامعه میشویم.

اسماعیلیان با اشاره به این مطلب که  مدیریت بحران و حوادث باعث کم شدن هزینه ها میشود اظهار کرد :  مدیران در صورت بروز حوادث باید در ستاد مستقر باشند.

وی اضافه کرد ، همه مدیران و مسئولبن باید پاسخگوی باشند آن طوری که قانون برای آنها شرح و وظایف تعریف نموده است.

فرماندار آستانه به مشکلات مدیران و مسئولین اجرایی در هنگام بروز بحران اشاره کرد و ادامه داد : مدیران و مسئولین با ارزیابی و نیاز سنجی  باید همیشه آمادگی مقابله با بحران را داشته باشند.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای ستاد، مشکلات و امکانات ادارات خود را بر شمردند و بر آماده نگه داشتن ماشین آلات ، تامین سوخت روستاهای فاقد گاز ، اقدام برای دو گانه سوز نمودن نانوایی ها،رفع انسداد نهرها و فاضلاب شهری نظرات خود را ارائه نمودند.

در انتهای این نشست بعضی از اعضای ستاد به بازدید های میدانی در سطح شهرستان پرداختند و برای رفع مشکل آب گرفتگی معابر شهری و برون رفت آن به هنگام بارندگی های سیل آسا تمهیداتی اندیشیدند

About

Check Also

آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان صومعه سرا

آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان صومعه سرا

One comment

  1. با تشکر از پیگیری سردبیر محترم همای گیلان