چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رودسر:حمل سیمان و تردد و عبورو مرور با بار بیش از ۱۰ تن در مسیر زیاز به شوک ممنوع شد

اختصاصی همای گیلان:تخریب مسیر زیاز به شوک که توسط ماشین الات و کامیونهای حمل سیمان دیلمان با توناژ غیرمتعارف و بیش از حد قانونی صورت می گرفت فرماندار رودسر را مجاب نمود تا با پیگیری در این زمینه  جلسه ای با حضور معاون راه روستایی وزیر و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی گیلان در محل وزارت راه و شهرسازی تشکیل نماید.

download
فرماندار رودسر گفت: این مسئله  در جلسه مختص به این موضوع در محل وزارت راه و شهرسازی  مطرح و بنا به حساسیت آن به شکل ویژه خواستار پیگیری و رسیدگی هرچه سریعتر آن با هماهنگی مسئولین امر شدیم .
امیر جانبازی رودسری گفت : با نصب تابلوهای مرتبط در این مسیر میزان توناژ حمل سیمان بر اساس استانداردها و قوانین مربوطه مشخص و کامیونداران موظفند بر همین اساس عبور و مرور و تردد خود را انجام دهند
وی گفت : حمل سیمان و تردد و عبورو مرور  با بار بیش از ۱۰ تن در مسیر زیاز به شوک  زین پس انجام نمی شود و در صورت مشاهده این امر غیرقانونی تلقی و توسط نیروهای نظامی این مهم پیگیری می گردد.
جانبازی رودسری ابراز امیدواری کرد با هماهنگی های صورت گرفته و با تخصیص اعتبارات ویژه جهت اصلاح مسیر و آسفالت مجدد آن اقدامات لازم توسط اداره کل راه و شهرسازی در آینده ای نزدیک به عمل می آید .

About

Check Also

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا

 در جلسه کارگروه پسماند شهرستان صورت گرفت: تاکید فرماندار لاهیجان بر تشویق شهروندان به انجام …