چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندارسیاهکل : حسن توجه ، برخورد مناسب با مردم ، تکریم ارباب رجوع از بزرگترین عوامل پدافند غیرعامل است

جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان سیاهکل با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل،اعضای شورای پدافند غیرعامل شهرستان ، دهیاران و به ریاست محمود صوفی فرماندارشهرستان برگزار گردید.
همای گیلان، در این جلسه فرماندار شهرستان سیاهکل با بیان این مطلب که مدیران و روسای ادارات شهرستان با شفاف سازی و جلب اعتماد، با مردم که ولی نعمتان ما هستند با صداقت و درستی رفتار کنند و مدیران همواره در کنار مردم و با مردم باشند که حسن توجه ، برخورد مناسب با مردم ، تکریم ارباب رجوع از بزرگترین عوامل پدافند غیرعامل است.
رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان سیاهکل با تاکید بر ارتقای سطح سواد رسانه ایی و نقش دستگاه های آموزشی وتبلیغاتی اظهار داشت : امروز بیش از ۲۰۰۰ شبکه ماهواره ایی به صورت مستقیم و غیرمستقیم و ۵۷ شبکه فارسی زبان به صورت مستقیم برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی در ایران و بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت هستند و ضرورت دارد که دستگاه های متولی با افزایش سطح سواد رسانه ایی و ارتقای امکانات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدامات لازم را در دفع این توطئه های نظام سلطه صورت دهند.
فرماندار سیاهکل در ادامه به نقش و جایگاه مردم در ارتقای امنیت عمومی و پدافند غیرعامل اشاره و تصریح کرد : مردم کارفرما ما هستند و ما خدمتگزار مردم هستیم و مدیران شهرستان باید خوب ، قانون مند و شفاف عمل کنند و باید تا زمان مسئولیت، پاسخگوی مسئولیت خود باشند که پشتیبانی مردم از مسئولین باعث ارتقای امنیت عمومی و نوعی مقابله با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن است.
ضرورت ارتقاء در بحث ارتباطات و زیرساخت های تکنولوژی ، تامین ژنراتور اضطراری برق دستگاههای خدمات رسان شهرستان ، انجام اولویت های در بحث دوگانه سوز و سه گانه سوز کردن نانوایی های شهرستان و ضرورت ارتقاء و تامین امنیت در زیرساخت های دستگاه های خدمات رسان از جمله مواردی بود که مورد تاکید فرماندار شهرستان سیاهکل در این جلسه قرار گرفت.
در این جلسه محمد حسین شاهکویی مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز در خصوص مباحث پدافند غیرعامل و ضرورت انکارناپذیر در مباحث آموزش پدافند غیرعامل در برنامه های بلند مدت ، میان مدت و کوتاه مدت مطالبی بیان نمود.

با کانال همای خبر همراه باشید

 

About عطیه نصرتی

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …