چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف پیکر بی جان مسئول واحد منابع طبیعی بهارستان آستارا در ارتفاعات کشفی

همای گیلان: سرخوش کرمزاده، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرزی بندر آستارا در گفت وگویی اظهار کرد: عصر روز چهارشنبه و در پی اطلاع از مفقود شدن «قسمت جوان پور» مسئول واحد منابع طبیعی و آبخیزداری بهارستان، عملیات گسترده جستجو با همکاری کلیه دستگاه ها، ارگان ها و نهادهای شهرستان در ارتفاعات تحت نظارت وی آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از ساعت ها جستجو، که تا تاریکی شب طول کشید، هیچ نتیجه ای در خصوص اطلاع از وضعیت وی حاصل نشد.

axe98642

کرمزاده با اشاره به اینکه عملیات جستجو تا پیش از ظهر روز پنج شنبه به طول انجامید، افزود: پس از ساعت ها تلاش، پیکر بی جان وی توسط تیم جستجو در ارتفاعات بین روستاهای کشفی و شونداچولا کشف شد.

وی با تأکید بر اینکه «جوان پور» متولد سال ۱۳۴۸ بخش حویق از توابع شهرستان تالش می باشد، تصریح کرد: وی در حین انجام مأموریت برای حفاظت و صیانت از جنگل ها، منابع طبیعی و انفال (جنگل گردشی) رأس ساعت ۱۵ چهارشنبه از اکیپ همکاران خود در واحد مذکور جدا و وظیفه شناسی وی سبب شد تا جان خود را از دست داد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرزی بندر آستارا در بخش دیگر سخنان خود به سالم و بدون جراحت بودن پیکر همکار خود اشاره کرد و توضیح داد: جسد مرحوم «قسمت جوان پور» برای بررسی دقیق تر به پزشکی قانونی تحویل داده شده بود که پس از بررسی های انجام شده، مراسم تشییع ظهر امروز (جمعه ۴ دی ماه) در زادگاهش بخش حویق برگزار شد.

مراسم یادبود مسئول وظیفه شناس واحد منابع طبیعی و آبخیزداری بهارستان آستارا، روز یکشنبه (۶ دی ماه) از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در مسجد صاحب الزمان (عج) بابالومحله حویق برگزار می شود./ایسنا

About سردبیر

Check Also

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس گیلان با سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار همزمان نمایندگان رشت و صومعه سرا با سیاهکار زاده: ترسیم فرصت های هم افزایی …