چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار سنگر :دهیاران سفیران خدمات رسانی در صف مقدم اند

همای گیلان؛به مناسبت ۱۴ تیرماه روز دهیاریها، مراسم تجلیل از دهیاران برتر در فرمانداری رشت با حضور مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم رشت بخشهای تابعه، مهندس فتح الهی فرماندار شهرستان رشت، مهندس ویشگایی معاون عمرانی،دکتر نصیری رییس امور اقتصادی فرمانداری،، و بخشداران و دهیاران برگزار شد.


مهندس یوسفی بخشدار سنگر ضمن تبریک روز دهیاریها به دهیاران پر تلاش گفت:دهیاران به عنوان سفیران خدمات رسانی روستاها در صف مقدم اند.بخشدار سنگر خطاب به فرماندار رشت افزود: امروز دهیاران عزیز دوشادوش مدیران وظایف چندین اداره را به دوش می کشند و قطعا تلاش این عزیزان نباشد نمی توانیم جوابگوی ارباب رجوع در بخشداریها باشیم. وی افزود:دهیاران در صف مقدم در راس تندترین انتقادات هستند .مهندس یوسفی افزود:در ساختار اقتصادی دهیاران، قانونی برای واگذاری قانون اصلاحات باید مد نظر گرفته شود و دولت می تواند به دهیاران تکیه کند همانطوری که دهیاران ، وظایف ادارات را در سطح روستا انجام‌می دهند، قابلیت و توان واگذاری را دارند .
مهندس یوسفی در ادامه افزود:در بخش سنگر ۴۰روستا که ۳۹روستا دارای دهیاری می باشند و بعضی از روستاهای ما بالای ۵ هزار نفر جمعیت دارند که مجوز شهر شدن را دارا هستند.
بخشدار سنگر با اشاره به اهمیت کار دهیاران تصریح کرد:در انتخابات به بحث قانون شغلی دهیاران پرداخته می شود اما بعد به فراموشی سپرده می شود.وی افزود:بخشداری سنگر با ۴ نیرو فعالیت دارد و بخشی از این نیرو ها را دهیاران به دوش می کشند که دهیاران هم باید روستاها را پوشش دهند هم در بخشداری کمک کنند .وی یادآور شد تجهیز دهیاران به ماشین آلات از ضروریات است..در پایان از چند دهیار برتر با اهدای لوح تجلیل شد.
خبرنگار عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …