چاپ مطلب چاپ مطلب

سید رضا علوی زمیدانی کاندیدای تصدی مسئولیت شهرداری لاهیجان شد

همای گیلان:شنیده ها حاکی از این است که سید رضا علوی زمیدانی با ارائه ۱۲ محور برنامه به شورای شهر لاهیجان، کاندیدای تصدی مسئولیت شهرداری لاهیجان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب افکار، شنیده ها حاکی از این است که یکی از کاندیدای تصدی مسئولیت شهرداری لاهیجان، سید رضا علوی زمیدانی است.
وی ضمن تایید این خبر گفت: طی فراخوانی که شورای شهر لاهیجان اعلام کرده است در قالب ۱۳ محور برنامه های خود را به این شورا ارائه داده ام.
سید رضا علوی زمیدانی به عناوین برنامه هایش برای تصدی مسئولیت شهرداری لاهیجان اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری و هماهنگی با ارگانهای ذیربط، طرح جامع، تفصیلی و برنامه های بلند مدت ۵ ساله، سرمایه گذاری و مشارکت مردمی جهت تامین درآمد و تحقق بودجه ۱۱۵ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومانی مصوب شورای شهر لاهیجان، مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، مدیریت امور عمرانی و بازآفرینی فضا های شهری، مدیریت امور پسماند، مدیریت امور سیما، منظر و فضای سبز شهری، مدیریت شهر هوشمند و فن آوری اطلاعات، مدیریت حمل و نقل بار و مسافر، مدیریت ایستگاههای آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت میادین، ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و همچنین ساماندهی و مدیریت آرامستانها از عناوین برنامه هایی است که متناسب با شاخص های توسعه شهری و وضع موجود و شرایط اقتصادی به شورای شهر لاهیجان ارائه داده ام.
وی خلا مدیریت یکپارچه مدیریت شهری را از موانع توسعه شهری دانست و افزود: به همین لحاظ هماهنگی با دستگاههای اجرایی ذیربط با محوریت فرمانداری و استانداری می تواند توسعه همه جانبه شهر را با شاخص های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ارتقا دهد که در صورت تصدی این مسئولیت به آن اهتمام ویژه خواهم داشت.
گفتنی است سید رضا علوی زمیدانی عضویت در شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان گیلان به ریاست استاندار محترم گیلان و همچنین مسئولیت روابط عمومی، دفتر مدیر کل و پاویون اداره کل فرودگاه استان گیلان را در کارنامه خود دارد و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل نیز بوده است.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …