چاپ مطلب چاپ مطلب

یک گیلانی مدیرکل شورای فرهنگ عمومی کشور شد

همای گیلان:اسماعیل شفاعی معاون اسبق اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هفته گذشته با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب شد.

به گزارش گیل و دیلم، روز یکشنبه این مدیر موفق گیلانی به پاس ۶ سال مدیریت در نهاد کتابخانه های عمومی کشور مورد تکریم و تودیع قرار گرفت.
شفاعی در مراسم معارفه که روز گذشته که با حضور مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار گردید گفت: مسئولیت سنگینی به عنوان شورای فرهنگ عمومی و دبیرخانه شورا بر عهده داریم و همه می دانیم که این مجموعه یک مجموعه هم افزاست و داشتن حداکثر روابط عمومی و حداکثر ارتباطات از مشخصه های اصلی کارکنان ، مدیران و مسئولین دبیرخانه است.

شفاعی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که «اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است» تأکید کرد: اگر نیت ها را خالص کنیم و همت ها را کنار هم بگذاریم، عنایت الهی به مدد می آید و دستاوردهای بزرگ به وجود می آید.

شایان ذکر است که اسماعیل شفاعی پیش از این بمدت ۶ سال معاون اداری مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور بود.

وی همچنین مدیرکلی امور استان های نهاد کتابخانه های کشور و معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان را نیز در کارنامه دارد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …