چاپ مطلب چاپ مطلب

? اولین جلسه شورای مرکزی تئاتر بسیج هنرمندان استان گیلان برگزار شد

اولین جلسه شورای مرکزی تئاتر بسیج هنرمندان استان گیلان با تببین اهداف، برنامه های در پیش رو و بررسی پیرامون جذب، آموزش و بکارگیری، سازماندهی و تولید برگزار شد.

اختصاصی همای گیلان، به گزارش خبرنگار ما از لنگرود، در این جلسه سلمان اسماعیل زاده مسوول انجمن نمایش بسیج هنرمندان با معرفی اعضای شورای مرکزی هدف از این گرد همایی را تحول ساز و کار تئاتر در بسیج هنرمندان عنوان کرد.

سجاد عزیز پور، سید مرتضی جلوه، سید محمد صادق عابدینی گیلانی، اسحق مجیدی، فرشاد مقصودی، محمد ایمانی، ایمان مجیدی و پرستو آزاد، اعضای شورای سیاست گذاری تئاتر بسیج هنرمندان در استان گیلان هستند.

مسوول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان گیلان اظهار کرد: در آینده نه چندان دور آموزش های گسترده ای به صورت آنلاین با توجه به شرایط فعلی (کرونا) از رسانه این سازمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: تولید محتوا در آثار هنری به خصوص تئاتر یک ضرورت است و تئاتربسیج این ظرفیت را دارد که به زیبا ترین شکل ممکن این محتوا تولید شود.

در ادامه، اعضا شورا در خصوص آثار و تولیدات جشنواره و فراهم کردن امکانات مناسب برای جشنواره و برآورد هزینه‌ی اجرایی و شور و اشتیاق هنرمندان تازه کار و کشف استعدادها ،بحث و بررسی قرار دادند.

همچنین اعضای شورا به شکل تخصصی در مباحث مختلف گفت و گو کردند و نتیجه گیری نهایی پس از تدوین تقویم سالیانه به جلسه بعد موکول شد.

شایان ذکرست این جلسه به میزبانی، کانون بسیج هنرمندان شهرستان رشت، عصر روز پنجشنبه ٢١ آبان ماه ٩٩ در دفتر کانون بسیج هنرمندان رشت برگزار گردید.

✍? سید صادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …