چاپ مطلب چاپ مطلب

دستگیری اراذل و اوباش در لاهیجان

 فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش که باعث درگیری و اخلال در نظم عمومی در این شهرستان شده بودند، خبر داد.


همای گیلان/سرهنگ “مجید نیکویی” ، با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.
وی افزود : در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح سرد و عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در یکی از مناطق اطراف شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان اضافه کرد: ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی با اشرافیت اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و آنها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند گفت: ۲ متهم ۲۸ و ۳۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ نیکویی خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

باکانال همای خبر همراه باشید http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …