چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل در پنجاه و نهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت : با توجه به آغاز موج جدید شیوع بیماری کرونا ، لازم است که جدیت در اعمال محدودیت ها در کنار فرهنگ سازی برای کاهش عوارض موج بیماری کرونا مورد توجه قرار گیرد

فرماندار سیاهکل در پنجاه و نهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت : با توجه به آغاز موج جدید شیوع بیماری کرونا ، لازم است که جدیت در اعمال محدودیت ها در کنار فرهنگ سازی برای کاهش عوارض موج بیماری کرونا مورد توجه قرار گیرد و مدیران و رؤسای ادارات نیز برای پیشگیری از این بیماری باید اقدامات عملی و مؤثری را با همراهی کارکنان آن دستگاه انجام دهند.

همای گیلان/با توجه به شیوع کرونا و اعلام وضعیت جدید کرونایی ، پنجاه و نهمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا ویروس شهرستان به ریاست رحمت حیدری نژاد فرماندار شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان در این جلسه با بیان اینکه در ماه پر خیر و برکت رمضان همگی ما میهمان ذات اقدس الهی هستیم از همگان خواست در این ماه پرفیض و برکت برای شفای عاجل همه بیماران دعا کنند.

ایشان در ادامه بیان داشت : با توجه به آغاز موج جدید شیوع بیماری کرونا ، لازم است که جدیت در اعمال محدودیت ها در کنار فرهنگ سازی برای کاهش عوارض موج بیماری کرونا مورد توجه قرار گیرد و مدیران و رؤسای ادارات نیز برای پیشگیری از این بیماری باید اقدامات عملی و مؤثری را با همراهی کارکنان آن دستگاه انجام دهند.
فرماندار سیاهکل با تأکید بر اینکه رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی، مهم ترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا بوده ، افزود : استفاده از ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، شستشوی مداوم دست ها و رعایت موازین بهداشتی باید در تمامی اماکن عمومی و ادارات مورد توجه جدی قرار گیرد و در این راستا همراهی مردم فهیم شهرستان را نیز می طلبد تا به وسیله این روش بتوانیم زنجیره این بیماری را کاهش و قطع کنیم زیرا که در زمان شیوع بیماری کرونا در ماه های اخیر شاهد بودیم ، با همدلی مردم عزیز و مسئولین توانستیم تعداد مبتلایان این بیماری را کاهش دهیم ، لذا امروز نیز با همراهی و همکاری یکدیگر می توانیم مجدداً به نتیجه مطلوب برسیم.

فرماندار شهرستان در ادامه درخصوص واکسیناسیون عمومی تصریح کرد : دولت محترم با وجود همه مشکلات تحریم از طریق مختلف برای ورود واکسن در کشور تلاش می کند و امید ما دانشمندان جوان ما است که ان شاء الله با همت این عزیزان بتوانیم با استفاده از واکسن ایرانی ، سلامتی و آرامش را به کشور بازگردانیم.

در ادامه جلسه ، آخرین وضعیت شهرستان درخصوص بیماری کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارشی از اقدامات صورت گرفته درخصوص بیماری کرونا ویروس توسط اعضاء ارائه شد .

باکانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …