چاپ مطلب چاپ مطلب

نگاه متفاوت دکتر صادق صادق پور شهردار جوان و ساعی رحیم آباد در خصوص سیمای شهر


اختصاصی همای گیلان/ با تلاشهای شبانه روزی جوانترین شهردار کشور ، یعنی دکتر صادق صادق پور و پرسنل شهرداری رحیم آباد و با برنامه ریزی تیمی از صاحب نظران منطقه، راه تغییری که پیش از این در نظر گرفته شده بود را با قدرت ادامه داده و با روحیه جوانی همراه با دانش نوین روز، بافت فرسوده شهر را دگرگون و تحولی در سیمای ظاهری ایجاد کند.
پر بیراه نگفته ایم، که با همه سختی ها و خطراتی که با وجود کرونا ویروس، پرسنل شهرداری با آن مواجه هستند، دست از خدمت صادقانه که اوج آن را در نوروز۱۴۰۰شاهد بودیم ، و البته شرایط خاص خودش را داشت برنداشتند و ثمره آن شهری آرام و پاکیزه که میتواند الگویی برای دیگر نقاط باشد پدید آورد.
شهری که بسختی زباله در آن میبینی و طراحی سنتی خاصی را در خود جای میدهد.
علاوه بر آن، راه اندازی کارناوال های شادی و جشن های خیابانی ، با رعایت پروتکل های بهداشتی ، زمینه را برای ایجاد روحیه شادابی و نشاط برای مردمی که با مشکلات فراوان دست و پنجه نرم میکنند ، فراهم کرده و با استقبال عموم نیز روبرو شد.
وی با پوشش خبری مناسب و استفاده صحیح از فضای رسانه ای موجود، علاقه مندی به همکاری را با اکثریت هنروران و صاحبان فکر و اندیشه شکل داد ،که بارها مشاهده شده، سمت و سوی فعالیت را به معرفی رحیم آباد در صدا و سیمای مرکز گیلان و شبکه های متفاوت در قالب برنامه های گزارشی سوق داده و سعی در معرفی دقیق تر شهر خود مینماید.
صادق صادق پور به طمع خدمت ، در پی راهکارهای مناسبی برای بوجود آوردن محیطی شاد و جذاب برای مردم دیار خود میباشد ، هرچند خیلی از ضوابط بهداشتی که ملزم به رعایت آن هستیم، در این ایام اندکی از خروجی آن کاسته ، ولی شهروندان به این باور رسیده اند که راه او درست و خدمت او صادقانه میباشد.
بدون شک این فضاسازی و طراحی مبلمان شهری ،تحسین گردشگران پرشمار ورودی به خطه رحیم آباد را به همراه دارد و باید دید ، این تردد ها علاوه بر جذب گردشگر ، آیا منجر به جذب سرمایه گذار مناسب خواهد شد یا نه؟
امروزه او با تکمیل طرح از پیش تایید شده شورای شهر و پشتیبانی موثر آنان، بخوبی در اجرای آن موفق ظاهر گشت و از بلوار شهید سلیمانی دورنمای مناسبی را بوجود آورد که در نتیجه خیابان سردار جنگل را سنگفرش نموده و به زیبایی ورودی شهر خود بیفزاید. استفاده از تکنولوژی آنلاین جهانی ، دستاوردهای بزرگی را داشته و با ادامه آن ، رحیم آباد بنوعی نگین شهرستان رودسر و حتی مطرح استان خواهد شد و بر جذابیتهای توریستی منطقه می افزاید.
حال که اشتیاق برای خدمت صادقانه و جلب رضایت مردم ، هدف اوست، امیدواریم به خواسته خود برسد‌.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

تحصیلات راه یافتگان به مجلس دوازدهم چیست؟! + نمودار

تحصیلات راه یافتگان به مجلس دوازدهم چیست؟! + نمودار  همای خبـر – نقل از فرهیختگان:نگاهی …