چاپ مطلب چاپ مطلب

کاظم نیکومنش نودهی،کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت: مردم دنبال عمل گرایی اعضای شورای شهر هستند

همای خبر:کاظم نیکومنش نودهی ،کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت در جمع خبرنگاران گفت: رابطه تنگاتنگی با رسانه دارم.رسانه ها چهره های شفافی برای رساندن افکار ما به مردم هستند.
وی افزود: کسانی که قلبشان برای شهر می تپد با کمک نیروهای جوان،فرزندان این شهر ،نخبه های دانشگاهی ،متخصصین و خرد جمعی خستگی را از شهر رشت بیرون می کنند.
کاظم نیکومنش نودهی در ادامه عنوان کرد: امیدوارم با خرد جمعی ،برنامه های مدون و ویژه به کمک جوانان شهرمان و صاحب نظران از بحران شهری برون رفت داشته باشیم.
وی با اشاره به این مطلب که در هیچ لیست ائتلافی نیستم ،افزود: فقط در لیست ngo ها و لیست های مردمی هستم و وارد هیچ لیست سیاسی نشده ام.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت در ادامه تصریح کرد:سالهای متمادی به علت عدم اجماع پارلمان شهری و شورا و دخالت دادن سیاست برنامه های شهری اجرا نشده است.
وی افزود: کلانشهر رشت مبتلا به معضلات زیست محیطی رودخانه ها و تالاب عینک است.
کاظم نیکومنش منش نودهی در ادامه اظهار داشت : متاسفانه کلانشهر رشت هنوز در تقسیم بندی کشوری کلانشهر نیست و ما بودجه ملی برای احیای رود خانه های شهر دریافت نکردیم.
وی افزود: با بودجه های ریز شهرداری نمی شود رودخانه ها و تالاب شهر را احیا کرد.
کاظم نیکومنش نودهی در ادامه هم چنین گفت: ترافیک ،آب گرفتگی معابر،آسفالت ،عدم مبلمان جذاب برای شهر، نداشتن معضل آلودگی سراوان ،نبودن کمربند دور شهر،سازمان دهی میادین،افزایش ساخت خانه های نسقی ،عدم جذب سرمایه گذار و موازی کاری سازمان های مختلف از جمله معضلات شهر رشت به شمار می آید .
وی افزود:ما باید واقع بین و شفاف با مردم باشیم.
کاظم نیکومنش نودهی در ادامه تصریح کرد: مردم دنبال عمل گرایی اعضای شورای شهر هستند.
وی افزود: متاسفانه پس از گذشت ۲۲ سال از عمر شورا ی شهر رشت ما یک اتاق فکر بین شورا و شهرداری با وجود داشتن نخبگان و متخصص های جوان نداریم.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت در ادامه عنوان کرد: با همفکری ،ندوین طرح تفصیلی و اجرای برنامه های مدون و استفاده از نخبگان بومی می توانیم دغدغه های شهر رشت را برطرف کنیم.
وی افزود: با وجود تصویب ۲۵ میلیارد تومان بودجه برای تراموا در شهر رشت ،این بودجه بدلیل عدم ثبات مدیریت شهری جذب نشد.
کاظم نیکومنش نودهی هم چنین گفت: ما می توانیم خدمت گذار صادقی برای شهر با تمام تجربیات مدیریتی و اقتصادی باشیم.
وی در ادامه با اشاره به این مطلب که هیچ کس رقیب من در انتخابات شورای شهر نیست،گفت: در صورت راهیابی به شورا با همه اعضای شورا،همکاری لازم را برای شهر رشت انجام می دهم.
کاظم نیکومنش نودهی افزود: ما هیچ نیازی به از بین بردن بافت تاریخی شهر نداریم و با علم اجرایی روز می توانیم آثار تاریخی را حفظ و معابر را باز کنیم.
وی در ادامه تأکید کرد: دخالت دادن افکار سیاسی در فضای شهری نباید انجام شود.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت افزود:تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری رشت،ایجاد جایگاهی برای کارگران ساختمانی،سامان دهی مشکلات کارگران و افزایش گرم خانه ها از جمله موارد مورد تأکید من پس از ورود به شورا است.
وی هم چنین گفت: شورای شهر یک نهاد مدنی تشکیل شده از مردم است و باید تمام جلسات آن به صورت آنلاین و زنده با کمک رسانه‌ها به مردم ارائه شود.
خبرنگار همای خبر: فاطمه عباس زاده

با کانال همای خبرهمراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …