چاپ مطلب چاپ مطلب

بازداشت اعضای باند سرقت در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

همای خبر/سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است اظهار داشت: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.
وی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره و انباری منازل در نقاط حاشیه‌ای شهر لاهیجان با شیوه و شگرد مشابه، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان لاهیجان از شناسایی ۲ متهم این پرونده پس از بررسی دقیق صحنه‌های وقوع جرم توسط ماموران انتظامی بخش رودبنه خبر داد و بیان داشت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی سارقان حین تردد در شهر لاهیجان دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان ۳۳ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس علاوه بر سرقت موتورسیکلت به ۳ فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره و ۳ فقره سرقت از انباری ساختمان‌ها اعتراف کردند افزود: مالخر ۴۹ ساله این پرونده نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه دوچرخه، یک دستگاه ترانس برق، یک دستگاه جاروبرقی و اقلام خرد سرقتی دیگر کشف شد.
سرهنگ محمدی نسب خاطرنشان کرد: سارقان و مالخر این پرونده‌ها با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
وی در پایان پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اذعان داشت: آموزش مستمر برای افزایش سطح آگاهی عمومی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …