چاپ مطلب چاپ مطلب

✅🔹افتخاری دیگر برای گیلان و گیلانی دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل سیمان خزر در حاشیه چهارمین نشست فصلی با عاملین عمده شرکت سیمان خزر. جهادکیفی سیمان خزر علاوه بر ایجاد آسودگی خیال و اطمینان از مصرف خریداران داخلی ، موجبات اخذ گواهینامه ها و تایید های رسمی مطابق با الزامات کیفیت و ایمنی کشورهای اروپایی (CE)و روسیه (GOST) جهت صادرات محصولات در سال جاری گردید .

همای خبر به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر:
🔹💢صبح امروز جلسه با عاملین عمده توزیع سیمان خزر شامل :

شرکت ماوراء تجارت خزر (جناب آقایان ولی پور و مهرابی)
شرکت سیمان فرشیمان آباد زمین (جناب آقای جعفری)
شرکت سیمان ریزان نوین کرانه خزر (جناب آقای صادقی)
شرکت بازرگانی پایا تجارت مهر آکو (جناب آقای مهرانه )
شرکت بازرگانی امیر رضوان خزر (جناب آقای نظامیوند)
شرکت نو آوران توسعه سبز درخشان (جناب آقای ضیایی)
دکتر اسحق جمال امیدی (مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر)، جناب آقای محمود ایزد دوست (عضو محترم هئیت مدیره شرکت ) و مسئولین فروش شرکت در روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱٫۶٫۲۲ راس ساعت ۱۱ در محل دفتر مدیر عامل سیمان خزر در رشت برگزار شد.

👤➕ دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر درآغاز جلسه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش و همچنین خیر مقدم به عاملین و مهمانان به تشریح وضعیت بازار استان گیلان در فصل تابستان و ماههای آینده پرداخته و عنوان کرد :جهادکیفی سیمان خزر علاوه بر ایجاد آسودگی خیال و اطمینان از مصرف خریداران داخلی ، موجبات اخذ گواهینامه ها و تایید های رسمی مطابق با الزامات کیفیت و ایمنی کشورهای اروپایی (CE)و روسیه (GOST) جهت صادرات محصولات در سال جاری گردید.

👤➕ دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل سیمان خزر در ادامه اشاره کرد : شرکت سیمان خزر در سال جدید با اطاعت از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، تحقیق و توسعه و استفاده از ظرفیتهای جوان و متخصص را در خصوص تقویت بهره‌گیری از توان دانش بنیان در سر لوحه امور قرار داده و در همین راستا موفق به اخذ پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صمت گردید.

👤➕ جمال امیدی در ادامه جلسه افزود : در سایه کار تیمی در سیمان خزر ، سال قبل تا کنون را بدون حتی یک شکایت کیفی پشت سر گذاشته و گواه این امر اخذ تندیس‌های بلورین کیفیت و همچنین دو سال پیاپی مشتری مداری کشوری بوده که این مهم سر آغاز راهی پر امید و نوید بخش روزهایی پر افتخار برای سیمان خزر می‌باشد.

👤➕ در پایان جلسه هر یک از عاملین به بیان مطالبی در خصوص بازار و همچنین پیشنهاداتی در خصوص افزایش همکاری منجمله تحویل بیشتر محصول جدید سیمان ۲۵ کیلویی که یک خدمت در راستای مشتری مداری و زیست محیطی بوده داشته و ضمن تشکر و قدردانی، جلسه با ذکر صلوات خاتمه یافت .

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …