چاپ مطلب چاپ مطلب

جلال الدین محمد شکریه از انتخابات اتاق اصناف مرکز استان گیلان حذف شد

سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان در اجرای قانون نظام صنفی با کسی تعارف ندارد

همای خبر به نقل از اسرار امروز، روز پنجشنبه گذشته نامه ای با امضای برخی مسئولان قضایی استان گیلان در فضای مجازی دست بدست شد مبنی بر اینکه  نام آقای جلا الدین محمد شکریه از طریق سامانه ساران، وارد لیست شود تا وی بتواند در انتخابات اتاق اصناف مرکز استان گیلان بار دیگر ثبت نام نماید.

اما مسئولان سازمان صمت و حراست این مجموعه حضور جلال الدین محمد شکریه را مشمول ماده ۳۵ قانون نظام صنفی عنوان کردند و به صراحت اعلام کردند وی نمی تواند در این دوره انتخابات اتاق اصناف مرکز استان گیلان شرکت کند و امروز یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ رسما از صحنه انتخابات اتاق اصناف شهرستانها که فردا ۲۸ شهریور بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، حذف شد.

اجرای قانون نظام صنفی در اصناف از سوی مجریان و نظارت حراست سازمان صمت استان گیلان و وزارت صمت با نظارت نهادهای نظارتی گامی ارزشمند است که نوید آینده ای روشن برای خانواده سه میلیون نفری اصناف را در کشور می دهد.

گفته می شود دو نفر دیگر در کرمانشاه نیز به این دلیل از صحنه انتخابات اتاق اصناف نیز حذف شدند.

به نظر می رسد  رای دهندگان به هیات رییسه اتاق اصناف مرکز استان گیلان فردا فرصت دارند تا با رای هایشان به افراد تازه نفس و متعهد، ریل گذاری جدید دراصناف را رقم بزنند وبا انتخاب افراد جدید و تاثیرگذار از بدنه اصناف ضمن ایجاد همدلی بیشتر با استفاده از ظرفیتها، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …