چاپ مطلب چاپ مطلب

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۴ هزار برنامه و فعالیت برگزار می شود

همای خبر/مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان همزمان با هفته دفاع مقدس، در جمع خبرنگاران گفت: رسانه ها بخش مهمی از جهاد تبیین را نشر می دهند.
سرهنگ پاسدارحبیبی افزود: خبرنگاری ،گام نهادن در وادی روشنی و نیک اندیشی است .
وی در ادامه عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت طلایی برای تکریم و تجلیل از کسانی است که ایستادند و مقاومت کردند تا امنیت ، آسایش ، عزت و اقتدار
کشور را شاهد باشیم.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به این مطلب که ۱۰۰ هزار رزمنده در دفاع مقدس حضور داشتند، افزود: ۸ هزار شهید، ۲۲ هزار جانباز ،۲ هزار و ۷۰۰ آزاده و ۲۲ شهید مدافع حرم ثمره رشادت ها و نقش مردم گیلان، در دفاع مقدس است.
وی هم چنین گفت: شعار امسال هفته دفاع مقدس « ما می توانیم» است.
سرهنگ پاسدار حبیبی افزود: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۴ هزار برنامه و فعالیت در استان، برگزار می شود.
وی در ادامه برنامه های محوری هفته دفاع مقدس را برشمرد و
اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت ، رزمایش سرکشی از خانواده شهدا، اجرای یک برنامه شاخص در ۲ هزار و۵۰۰ پایگاه بسیج محلات و اقشار، رژه نیروهای مسلح، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و تجهیزات سبک دفاع مقدس، برگزاری مراسم یادواره شهدای اقشار و محلات،برگزاری محافل انس با قرآن، رونمایی از ۴۰عنوان کتاب و ۳۰ عنوان کتاب
صوتی دیگر، برگزاری همایش روحانیت و دفاع مقدس و برگزاری هشتمین کنگره ادبیات
پایداری ،از جمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس استان است.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان ،افزود:اجرای تئاتر خیابانی ، پخش برنامه سروقامتان در شبکه باران،
برگزاری زنگ ایثار و مقاومت،برگزاری اختتامیه کارگاه داستان نویسی، مراسم تجلیل از هنرمندان، برگزاری خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس و رونمایی از مستند کمک های ۱۵۱۳ کامیونی ، از جمله دیگر برنامه های مهم هفته دفاع مقدس امسال است.
وی با اشاره به مرکز موزه های فرهنگی دفاع مقدس گیلان ، عنوان کرد: فاز اول این موزه شامل؛ ساختمان اداری، کتابخانه، اسناد و ۳ هزار متر محوطه سازی مجموعه در دهه فجر سال جاری افتتاح می شود.
سرهنگ پاسدار حبیبی افزود: فاز دوم مرکز موزه های فرهنگی دفاع مقدس شامل؛ سالن آمفی تئاتر چند منظوره و پارکینگ در سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …