چاپ مطلب چاپ مطلب

مسابقات سالانه هایاشی کاپ در گیلان برگزار گردید

اختصاصی همای خبر/در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۶ مسابقات کاراته در آکادمی  کاراته رشت به میزبانی سبک هایاشی ها شیتوریو گیلان با  حضور بیش از ۲۰۰ کاراته کا برگزار شد.
ایندوره از مسابقات با حضور استاد عبدالله میلانچی ؛ دبیر سبک کاراته هایاشی ها شیتوریو ایران و قضاوت داور جهانی کاراته استاد آریامن قویدل و داوران آسیایی کاراته اساتید محمدرضا کمالی و حمیدرضا گیل چینی و جمعی از داوران خوب کاراته گیلان برگزار گردید. این مسابقه به دلیل استقبال بسیار خوب مربیان و هنرجویان گیلانی از ۸ صبح در دوبخش کاتا و کومیته آغاز و تا ۲۰ عصر به پایان رسید. در پایان تیم کاراته هایاشی ها شیتوریو گیلان با ۳۶ مدال طلا،۴۲ مدال نقره و ۳۵ مدال برنز در جایگاه اول ، تیم کاراته ماسال با ۱۱ مدال طلا ،۹ مدال نقره و۱۲ مدال برنز در جایگاه دوم ، تیم کاراته صومعه سرا با ۷مدال  طلا ،۶ مدال نقره و ۶ مدال برنز در جایگاه سوم قرار گرفت
در حاشیه مسابقات از سوی دبیر کاراته هایاشی ها شیتوریو کشور استاد عبدالله میلانچی، از ورزشکار خوب و با اخلاق کاراته گیلان محراب کریمی که در مسابقات کشوری دچار مصدومیت شدید از ناحیه دست شده بود و هم اکنون در دوران نقاهت بسر می‌برد تجلیل به عمل آمد . همچنین استاد میلانچی در پایان مسابقه از زحمات و تلاش‌های داوران و مربیان سبک در برگزاری این مسابقه تقدیر نمود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …