چاپ مطلب چاپ مطلب

موفقیت شهرداری بندرانزلی در یک پرونده قضایی چهارصد میلیارد تومانی

همای خبر/رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اعلام خبر موفقیت شهرداری بندرانزلی در یک پرونده قضایی چهارصد میلیارد تومانی بیان داشت : با یاری خداوند و همراهی همه مسئولین ذیربط و تلاش تیم حقوقی شهرداری بندرانزلی توانستیم در یک پرونده بزرگ حقوقی که یکی از پیمانکاران سابق بر علیه شهرداری ایجاد کرده بود موفق شویم و از ضرر چهارصد میلیارد تومانی به شهرداری انزلی جلوگیری کنیم.

شعبان جعفری با بیان اینکه خواستیم، اراده کردیم و دست در دست هم با کمترین هزینه در این پرونده پیروز شدیم، ادامه داد: در این پرونده از ظرفیت واحد حقوقی شهرداری بندرانزلی استفاده شد و وکیلی در این خصوص انتخاب نشده بود. این پرونده از پیچیدگی های سختی برخوردار بود و این پیمانکار از سال ۸۵ دعاوی متعددی بر علیه شهرداری مطرح کرده بود اما بالاخره پس از گذشت بیش از پانزده سال برای همیشه این پرونده بسته شد و موجب شد ریالی به ناحق از حق و حقوق شهر و شهرداری کسر نشود و حتی این پیمانکار محکوم شده تا مبالغی که به واسطه پرونده های حقوقی گذشته از شهرداری اخذ کرده بود را به حساب شهرداری بازگرداند.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اعلام اینکه در این پرونده شبهات زیادی وجود داشت ولی در گذشته صدای ما به کسی نمی رسید، بیان داشت : در طول سال های گذشته متاسفانه در چنین پرونده هایی یا دفاع درستی صورت نمی گرفت یا این همدلی و همراهی که این دوره ایجاد شده بود شکل نگرفته بود. خوشبختانه با تلاشی که در این دوره صورت گرفت، ثابت شد که مسئولین نظام برای حفظ بیت المال با تمام وجود پای کار هستند.

وی با تقدیر از همه مسئولینی که در موفقیت این پرونده با شهرداری همراهی کردند، ادامه داد : این پرونده سخت ترین پرونده شهرداری بندرانزلی محسوب می شد و در سال های گذشته این پیمانکار همواره شهرداری را محکوم می کرد اما در این دوره جهادی عمل شد و همه مسئولین شهرستان، استان و حتی کشور پای کار آمدند .

شعبان جعفری با بیان اینکه در این پرونده از همه ظرفیت ها استفاده کردیم، عنوان کرد : از پیگیری و تلاش تیم حقوقی شهرداری بندرانزلی ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بندارنزلی، شهرداران اسبق که پیگیر این موضوع بودند، جناب آقای خلیلی مدیر کل دادگستری استان گیلان، جناب آقای سیدزاده رییس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان گیلان، دادستان محترم و ریاست محترم دادگستری و همه عوامل دادگستری شهرستان انزلی، دستگاه ها و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی که در این پرونده به ما کمک کردند، حجت الاسلام شمس الدین امام جمعه محترم بندرانزلی، جناب آقای دنیامالی نماینده محترم شهرستان در مجلس، جناب آقای پورخوش سعادت فرماندار محترم انزلی، نمایندگان ولی فقیه و مجلس خبرگان رهبری در استان گیلان و همه عزیزانی که در این پرونده بزرگ به شهرداری یاری رساندند تشکر می کنم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …