چاپ مطلب چاپ مطلب

در اخرین جلسه شورای اداری شهرستان ماسال صورت گرفت علی درمانی جایگزین لیلا صمدی بخشدار مرکزی ماسال شد

همای خبر/فرماندار ماسال در جلسه فوق العاده شورای اداری شهرستان که با دستور کار تکریم و معارفه بخشدار مرکزی ماسال امروز یک شنبه ۲۸ اسفند ماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با سلام ودرود به معمار کبیر انقلاب اسلامی و با آرزوی توفیق روز افزون و سلامت برای رهبر معظم انقلاب و موفقیت برای آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم دولت سیزدهم و اعضای شورای تامین ودهیاران وشوراهای اسلامی بخش مرکزی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی و حلول ماه مبارک رمضان
گفت سالی که پشت سر گذاشتیم سال پر فراز و نشیب بود وشاهد اتفاقات و اقدامات زیادی در کشور اعم از مردمی سازی یارانه ها که همه مسئولین پای کار آمده وبا موفقیت انجام شد بودیم.

وی به اقدامات موثر دولت در سال ۱۴۰۱ اشاره داشت وبیان نمود با همت دولت سیزدهم و با تلاش دولتمردان ویروس کرونا زمین گیر شده و کنترل شد.
فرماندار به اقدامات مناسب در حوزه های مختلف در سطح شهرستان اجرا شده که یکی از آن سد لاستیکی بوده که در مرحله بهره برداری قرار دارد و افزود در حوزه پسماند، مقابله با ساخت وسازهای غیر مجاز و اقدام مهم اجرای کاداستر و اتمام آن و اجرایی شدن ماده ۴ قانون ساماندهی اراضی ملی که دیروز ۵روستا تحویل و تحول آن صورت گرفت و بقیه روستاهای شهرستان در مرحله اجرا درآمده است اشاره داشت.
فرماندار ماسال به نهضت دیدار با خانواده های معزز شهدا از ۲۲ اسفند ماه لغایت ۲فروردین ماه اشاره داشت و تصریح کرد: و با توجه به اینکه یادواره شهدای شهرستان نیز برگزار شده با تشکیل ۱۰ گروه و هر گروه ۴ رئیس اداره از امروز به مدت ۲ روز به دیدار خانواده معظم شهدا شرف یاب خواهند شد و تاکید کرد خانواده شهدا خط قرمز ماست ودر دیدارها با خانواده ها شهدا ایثارگران وجانبازان کم کاری نشود.
وی گفت با تقدیم ۳۰۰ هزار شهید و هزاران جانباز و اسیر به نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی، این کمترین کاری است که بتوانیم برای خانواده های عزیزان انجام گیرد.
وی بر‌لزوم فعال شدن دهیاران و بررسی روستاها در بحث تفکیک زباله از مبدا و جلوگیری از ساخت وساز های غیر مجاز در تعطیلات نوروزی تاکید کرد .
فرماندار ماسال از فعالیت و همراهی بی وقفه خانم صمدی در راستای اجرای قانون و مقررات و کمک به مردم طبق قانون و پای کار بودن در همه عرصه ها تقدیر وآرزوی توفیق روز افزون برای ایشان را از خداوند منان خواستار شد.
گیل چالانی بیان کرد: بخشدار جدید مرکزی با تجربیات خوب خودشان به جهت پیشبرد اهداف نظام و تدابیر اتخاذ شده بخش مرکزی را مدیریت خواهند کرد و از ظرفیت همه دهیاران وشوراهای اسلامی به جهت نیل به اهداف دولت سیزدهم اقدام نمایید.

در پایان از خانم لیلا صمدی با اهدا لوح سپاس تقدیر و علی درمانی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی ماسال طی حکمی از سوی دکتر عباسی استاندار گیلان معرفی شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …