چاپ مطلب چاپ مطلب

موج سوم تغییرات در استانداری گیلان

به گزارش همای گیلان به نقل از رسانه ها،شنیده شده است آقای احمدی پور معاون محترم سیاسی و امنیتی استانداری گیلان بعد از نشستن بر روی صندلی معاونت استانداری گیلان بر اساس دستور استاندار شروع به تغییر فرمانداران شهرستان های مختلف گیلان کرد و بر این اساس شنیده شد که فرمانداران شهرستان های مختلف گیلان تقریبا مشخص شدند.

براساس شنیده ها سید محمد احمدی معاون سابق امور مالی استانداری گیلان بعنوان گزینه اصلی فرمانداری شهرستان رودبار مطرح می باشد وغلامحسین رجبی فرماندار فعلی رودبار به شهرستان صومعه سرا می رود و جایگزین حسینعلی زاده می شود و یونس محمودی بخشدار اسبق مرکزی شهرستان رشت جایگزین جواد شفیعی ثابت فرماندار شهرستان شفت می شود. همچنین شنیده هاحاکی از این است که سیروس شفقتی شهردار اسبق تالش جانشین دکتر اسدپور فرماندار فعلی شهرستان بندری آستارا خواهد شد و فتح اللهی معاون سابق فرمانداری تالش گزینه اصلی فرمانداری شهرستان تالش می باشد و از رضوانشهر هم خبر می رسد که میر شمس مومنی زاده کارشناس فعلی اداره کل اجتماعی استانداری گیلان گزینه اصلی فرمانداری شهرستان رضوانشهر می باشد اما ظاهرأ برای شهرستان آستانه اشرفیه هنوز به تصمیم قطعی نرسیده اند و فعلأ اسماعیلیان مدیرکل فعلی اتباع استانداری گیلان و صادق منفرد کارشناس مسئول امنیتی استانداری گیلان بعنوان گزینه های اصلی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه مطرح هستند.
البته همانطور که قبلا در کیاستان منتشر شده بود جواد پور فرماندار فعلی شهرستان ماسال بزودی بعنوان فرماندار شهرستان لنگرود معرفی خواهد شد و قاسم نژاد جانشین ایشان در فرمانداری ماسال خواهند شد وشنیده های خدیگر حاکی از این است که پوراوزان گزینه اصلی فرمانداری شهرستان رشت هنوز از پیچ و خم های وزارت کشور نگذشته است و این روزها شایعات مختلفی در خصوص انتصاب ایشان بگوش می رسدو پیش از این هم جانبازی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر معارفه شده بود.
همچنین از استانداری شنیده شده که دکتر محمدعلی نجفی در حکمی آقای نادر خدادادی را به عنوان سرپرست اداره کل بازرسی و شکایات استاندار گیلان منصوب کرده است. آقای خدادادی یکی از اساتید بسیجی دانشگاههای استان گیلان می باشد. وی قبلا در استانداری گیلان در سمتی های همچون مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری گیلان ، مدیرکل بازرسی و شکایات استانداری و معاون مدیرکل پژوهش استانداری گیلان مشغول فعالیت بوده است .
شنیده های دیگر حاکی از این است که خانم مهرورز مدیر کل فعلی سیاسی و انتخابات استانداری گیلان هم می بایست با این سمت خداحافظی کند و شنیده شده است حسین اسماعیل پور معاون پژوهشی موسسه غیرانتفاعی جابربن حیان بعنوان جانشین ایشان بزودی در این سمت معرفی خواهند شد
آقای اسماعیل پور دانش آموخته کارشناسی ارشد جامعه شناسی می باشد ایشان در گذشته بعنوان کارشناسی سیاسی استانداری گیلان فعالیت می کرده که بعد از مدتی به اداره کل میراث فرهنگی استان منتقل شد و بعد از مدتی به همراه آقای احمدی پور به موسسه جابربن حیان رفت و بعنوان معاون پژوهشی مشغول فعالیت شد.
شنیده شده است بعد از بازنشسته شدن آقای زارع مشاور ایثارگران استاندار گیلان آقای عاشوری مدیرکل اداری و پشتیبانی استانداری گیلان جدی ترین گزینه برای این پست هستند همچنین شنیده شده است ظاهرا قرار است آقای عاشوری از سمت مدیرکلی هم خداحافظی کند و یکی از روسای ادارات ایشان جایگزین وی گردد.

About

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …