چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار کلاچای از افتتاح ۴ پروژه این شهرداری در ایام ا… فجر خبر داد

حسین لاهوتی در گفتگو با خبرنگار همای گیلان گفت : در ایام ا… فجر ۴ پروژه این شهرداری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود : اینجانب در تاریخ ۱۸/۸/۹۲ به سمت شهردار این شهر انتخاب شدم لذا طی نشستی که با کارشناسان داشتیم تصمیم برآن شد که چند پروژه مهم را انتخاب و برای افتتاح دهه فجر آماده کنیم.

شهردار کلاچای اظهار داشت : یکی از پروژه های قابل افتتاح در دهه فجرامسال ساختمان شورای شهر با زیر بنای حدود ۱۳۰ متر مربع است که شامل سالن جلسه ، اتاق ریاست ، دبیرخانه و غیره می باشد که طی یک ماه دیگر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حسین لاهوتی عنوان کرد:از دیگر پروژه هایی که در دهه فجر مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت افتتاح فاز دوم ساختمان شهرداری با زیر بنای ۲۰۰ متر مربع است که در بالای ساختمان فعلی شهرداری واقع شده است.

وی هزینه صرف شده برای دو پروژه فوق را ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد که از محل درآمدهای شهرداری تأمین شده است.

شهردار کلاچای آنگاه به دیگر پروژه ای که در ایام ا… فجر افتتاح به بهره برداری می رسد اشاره کردوافزود:احداث ساختمان حوزه معاونت خدمات شهری و فضای سبز شامل واحدهای خدمات شهرداری ، فضای سبز، سد معبر و واحد تخلفات ساختمان می باشد.

وی اذعان داشت : تغییر نمای میدان شهدا ، بازسازی آن و تبدیل آن به آبنما از دیگر پروژه های قابل افتتاح در ایام ا… فجر است که برای ساخت آن ۱۵ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته ایم .

شهردار کلاچای این شهرداری را درجه ۶ عنوان کرد و افزود : ارتقای درجه این شهرداری را از۶به  ۷  از وزارت کشوردرخواست نموده ایم که امیدواریم این درخواست محقق شود زیرا با ارتقاء درجه شهرداری میزان اعتبارات افزود خواهد شد.

(خاطر نشان می شوددرجه شهرداری ها یک تا دوازده می باشد)

 لاهوتی با اعلام این مطلب که این شهرداری در کنار ۴ پروژه فوق الذکر اقدام به اجرای پروژه های ادامه پارک ساحلی ، اصلاح ، ترمیم پیاده روها و جدول کانیو خیابان شهرداری ، اصلاح جداول ، فرش موزائیک و کانیو خیابان آیت ا… کاشانی نموده است گفت : تغییر طرح المان میدان امام طی نظرسنجی که به عمل آمده است طرح بهزاد غلامی پذیرفته شده است و ساخت آن به زودی شروع خواهد شد.

وی تصریح کرد : یکی از اقداماتی که در جهت کم کردن بار ترافیکی انجام داده ایم طرح تغییر مکان بازار روز به مکان جدید می باشد که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

شهرداری کلاچای یادآور شد : افتتاح پارکینگ عمومی شهر با وسعت ۷ هزار متر مربع را به زودی در دست اقدام داریم.

لاهوتی با اشاره به این مطلب که تا چند روز آینده طرح پارکبان را اجرا خواهیم نمود اظهار داشت : دلایل انتخاب این طرح با توجه به شکست طرح پارکبان در اکثر شهرها کمک به راهنمایی ورانندگی به جهت کم کردن بار ترافیکی شهر می باشد زیرا یکی از دلایل ترافیک شهر کمبود نیروهای راهنمایی و رانندگی است که با انجام این کار نظم شهر را حاکم خواهیم نمود وی از راه اندازی سایت شهرداری و تلفن ۱۳۷ خبر داد و افزود : به جهت ارتباط مردم با شهرداری اقدام به این کار نموده ایم ضمن آنکه تلفن گویای شهرداری را هم راه اندازی شده است.

SAM_9145

ساختمان شهرداری که در طبقه هم کف ساختمان شورای شهردر حال ساخت می باشدودر طبقه دوم ساختمان شهرداری.

SAM_9142

نمایی از ساختمان شهرداری در حال ساخت

untitled

المان میدان امام خمینی

images_222222jpg

cngدر حال ساخت

images_222222jpg

ایستگاه آتش نشانی

About

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …