چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری دوره آموزشی کارکنان محیط زیست کشور در استان البرز + تصاویر

اختصاصی همای گیلان: در این دوره آموزشی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز جهت بازدید حضور یافت.
نماینده این دوره آموزشی گفت: یکی از اهداف مهم این دوره های آموزشی این بوده است که طی ۳ سال اخیر هیچ گونه تخلفی از محیط بانان محیط زیست کشور دیده نشده است.
محمد علیزاده ادامه داد: خوشبختانه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری به محیط زیست کشور ، دولتمردان اهمیت زیادی به این سازمان قائل شده اند و همچنین با تلاش های دکتر ابتکار توانسته ایم خدمات خوبی انجام دهیم و در تمام بخش ها موفقیت های منحصر به فردی را شاهد بوده ایم که از بهترین آنها می توان به افزایش حقوق کارکنان محیط زیست، افزایش جریمه های شکار و صید و جریمه واحدهای صنعتی اشاره کرد.
همچنین معصومه ابتکار نیز در این نشست گفت: موضوع محیط زیست برای جهان از حساسیت خاصی برخوردار است و معضلات محیط زیستی از جمله تنوع زیستی، مقابله با روند فرساینده زیست بوم ها و از دست رفتن سرمایه های جهانی از مهم ترین موضوعات زیست محیطی است که جهان با آن درگیر است.
وی خاطرنشان کرد: سرمایه های طبیعی در کنار سرمایه های اقتصادی و انسانی، مهم ترین داشته ما هستند و این سرمایه ها در اختیار انسان قرار گرفته تا تعالی مادی و معنوی پیدا کند.
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: در این فرصت که خدا به ما عطا کرده، فرصتی برای شاد بودن داریم تا بتوانیم دستاوردهای مناسبی برای خود و همنوعان خود داشته باشیم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه این تهدیدها و آسیب ها ادامه دارد، اظهار داشت: کسانی هستند که انصار خدا محسوب می شوند و در کنار آنها کسانی هم هستند که میراث طبیعی ایران را که سرمایه ای برای کشور است و خداوند در اختیار ما قرار داده، حفاظت کرده و در مقابل تهدیدها و آسیب و فشارها و تحریم ها مقاومت می کنند.

photo_2016-06-06_19-01-16 photo_2016-06-06_19-01-19 photo_2016-06-06_19-01-22 photo_2016-06-06_19-01-24 photo_2016-06-06_19-01-26

About سردبیر

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …