چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار لاهیجان از برگزاری جشنواره ایده در این شهر خبر داد

شهردار لاهیجان از برگزاری جشنواره ایده های برتر شهروندی خبر داد.

همای گیلان، مسعود کاظمی در گفت وگویی افزود: این جشنواره با هدف مشارکت شهروندان در تصمیم گیری های شهری و استفاده از نظر کارشناسان و متخصصان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: معماری، زیباسازی و سیمای منظر شهری، محیط زیست، بهداشت محیط شهری و مدیریت پسماند، ترافیک، حمل و نقل بار شهری، خدمات شهری و فضای سبز، فنآوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه، گردشگری، المان های شهری، عمران شهری، فرهنگی و اجتماعی و هنری و ورزشی و موضوعات آزاد شامل سایر ایده های مرتبط با موضوع مدیریت شهری از عنوان های مورد نظر برای این جشنواره می باشد.
وی اضافه کرد: با تشکیل هیات داوران ایده های دریافت شده مورد بررسی قرار گرفته و برترین ها معرفی خواهند شد.
شهردار لاهیجان اظهار کرد: لاهیجان شهری با ویژگی ها و جاذبه های فراوان می باشد که باعث برجسته شدن این شهر نسبت به سایر شهرها شده و تیم مدیریت شهری نیز با تمام توان با استفاده از همه پتانسیل ها و ظرفیت ها برای جهانی شدن این شهر تلاش خواهد کرد.
کاظمی افزود: با تدوین برنامه های چند ساله با حمایت و پشتیبانی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مسولان استان و شهرستان می خواهیم لاهیجان را پرآوازه تر کنیم.
وی افزود: لاهیجان شهری است که سالانه پذیرای بیش از سه میلیون نفر گردشگر بوده و ما در نظر داریم با فراهم کردن شرایط لازم، رضایت شهروندان فهیم و مسافران ارجمند را جلب نماییم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + تصاویـر

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + ‌تصاویـر اولین همایش انجمن ناشنوایان شهرستان …