چاپ مطلب چاپ مطلب

شنیده های گیل خبر؛ از گزینه های جدید شهرداری رشت تا انتصابات جدید در گیلان

همای گیلان، سرویس سیاسی: در بسته شنیده های گیل خبر اخبار و شنیده هایی رسمی و غیر رسمی از گوشه و کنار استان در اختیار خوانندگان خود قرار میدهیم که خواندن آن خالی از لطف نیست:

۵ گزینه جدید شهرداری رشت

شنیده می شود با شروع دوباره بحث انتخاب شهردار رشت از رضا ساغری( شهردار سابق رشت و کاندیدای همیشگی شهرداری در هفت ماه گذشته)،سیروس شفقی(فرماندار سابق کرج، رشت و آستارا)، سعید آگشته(شهردار سابق لاهیجان و آبیک قزوین و شهردار فعلی پرند)، حسین علی قلیزاده( شهردار سابق شهرهای نور، همدان، خرم آباد، گلستان) و محمد عیسی چیتی( رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی گیلان) به عنوان ۵ گزینه جدی کاندیداهای شهرداری رشت نام برده می شوند.

فرماندار جدید رودسر کیست؟

شنیده ها حاکی از ان است کار حسین اسماعیل پور فرماندار سابق فومن و صومعه سرا برای تصدی پست فرمانداری رودسر به پایان رسیده است و وی به زودی در این سمت منصوب می شود. فرمانداری رودسر در بیش از  یک سال گذشته با سرپرستی علی وارسته بهدانی اداره می شود.

معاون جانشین مدیرکل جوان 

با خروج مازیار سید نژاد از یاور پیرعلایی به عنوان جدی ترین گزینه برای مدیرکلی روستایی و شوراهای استانداری گیلان نام برده می شود. وی در حال حاضر به عنوان معاون این حوزه فعالیت می کند. مازیار سید نژاد نیز قرار است به عنوان مدیر شهرسازی معاونت عمرانی منطقه آزاد انزلی فعالیت کند.

یک بانوی دیگر در انتظار پست مدیریتی 

شنیده ها حاکی از آن است یکی از بانوان استانداری به سمت مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گیلان منصوب می شود.  در حال حاضر دفتر تحول با سرپرستی داداشی نیاکی اداره می شود.

مدیرکلی که هیچ وقت دفتر خود نیست !

بازرسی استانداری با سه بار مراجعه به یکی از ادارات کل استان گیلان در یک هفته مشاهده کرده که مدیرکل تازه منصوب شده اش در محل کار حضور ندارد و حتی در استان نیز نیست. گزارش عملکرد بازرسی برای جوابگویی این مدیرکل بی تجربه استان تنظیم شده است.

انزلی بالاخره بخشدار خواهد داشت

همچنین از احمد قدیمی بخشدار لوندویل به عنوان جدی ترین گزینه بخشداری مرکزی انزلی نام برده می شود. بخش مرکزی انزلی ماه هاست از وجود بخشدار محروم است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …