چاپ مطلب چاپ مطلب

یادواره شهدای والامقام روستای دیزین برگزار گردید

همزمان با سی ام صفر شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مراسم یادواره ۱۱ شهید والامقام روستای دیزبن لاهیجان در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

همای گیلان، حجت الاسلام سعید مهدوی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در این یادواره گفت : شهدا عاقبت بخیر شدند چون در زندگی ؛ امام زمان خود را دچار زحمت نکردند. اگر کسی در زندگی هدفش خدمت به امام زمانش بود عاقبت بخیر می شود.

وی گفت : فرقی نمی کند ، فردی که اختلاس می کند ، معلمی که خوب درس نمی دهد ، آیت اللهی که قمه زنی را مشروع می کند و … همه و همه امام عصر را اذیت می کنند.

ایشان گفتند: در این راه لازم است بر نفس خود قالب شویم و در جامعه هر قدم و هر قلم و هر حرف و مذاکره و معاهده و کلام ما برای تمدن امام عصر (عج) باشد.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه همایش اربعین را از نشانه های وحدت مسلمانان دانستند و گفتند دشمن هرکاری را برای خدشه دار کردن این نشانه وحدت انجام داد اما موفق نشد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در ادامه فتنه ۸۸ را با اغتشاشات عراق مقایسه کرد و گفت : تنها کسانی که از این اختلاف افکنی ها بهره می برند آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی هستند.

وی گفت : آنها عروسک وحشی داعش را پروراندند و اکنون عروسک زیبایی به نام اسلام رحمانی در دست دارند که مثل ابن زیاد عمل می کند و در مقابل اسلام ناب محمدی قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت : در فتنه ها ؛ همه و خصوصا خواص بایستی حواس خود را بیشتر جمع کنند که مبادا خطای خواص موجب بدبینی به امام مسلمین شود. ایشان با اشاره به مثالی از دوران صلح امام حسن مجتبی (ع) ؛ تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام را نمونه ای از مواردی دانستند که بایستی حواس خواص بیشتر جمع می شد.

مراسم یادواره شهدای دیزبن در پایان با مداحی ذاکر اهلبیت حاج ابوذر روحی و سینه زنی حاضرین پایان یافت.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …