چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار سیاهکل مطرح کرد ؛ بازار قلب تپنده جامعه است

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان سیاهکل ؛ در ادامه جلسات هفتگی و منظم ، ستاد تنظیم بازار شهرستان سیاهکل با حضور اعضای ذیربط و به ریاست محمود صوفی فرماندار شهرستان سیاهکل برگزار گردید.
محمود صوفی فرماندار سیاهکل در این جلسه گفت :  اصناف و بازاریان یک عضو از مردم و در کنار مردم باشند و انتظار است که دنبال ساز و کاری باشید که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و بازاریان افزایش یابد.
ایشان در ادامه وظیفه ستاد تنظیم بازار را تعادل بخشی بین عرضه و تقاضا عنوان و همکاری سازنده بین دستگاه های نظارتی در اجرای گشت مشترک و نظارت مستمر در سطح شهر در جهت جلوگیری از افزایش قیمت ها و رعایت انصاف در عرضه  اقلام و مایحتاج ضروری مردم را مورد تاکید قرار داد و از تمامی اعضای ستاد تنظیم بازار خواست در بحث نظارت و بازرسی مستمر و رصد روزانه بازار و ارائه خدمات و کالا ، هماهنگی بیشتری با دستگاه های اجرایی و عضو ستاد داشته باشند.
ایشان در ادامه بازار را قلب تپنده جامعه توصیف و بیان کرد : انتظار داریم که این قلب خوب کار کند و هر تصمیمی توسط اتاق اصناف و اتحادیه های مربوط صورت می گیرد باید به صورت منظقی و با انجام یک مدیریت صحیح و مبتنی بر موازین قانونی و شرایط اقتصادی مردم  در راستای افزایش سطح معیشت خانوارها و اصناف و توزیع مناسب مایحتاج ضروری مردم و اقلام دیگر صورت پذیرد.
در این جلسه  ضمن بررسی روند اجرای مصوبات جلسه گذشته ، روسای ادارات صنعت ، معدن و تجارت ، تعزیرات حکومتی گزارشی از اقدامات خود در جهت اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار بیان کردند.
همچنین روسای اتاق اصناف ، انجمن حمایت از مصرف کننده ، اتحادیه صنفی لوازم خانگی و نماینده اتحادیه پوشاک گزارشی از عملکرد  در راستای رصد روزانه بازار ارائه کردند.
قابل ذکر است در هفته گذشته ۴ مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و دو مرحله بازدید از بازار هفتگی  توسط دستگاه های مرتبط و ادارات عضو ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است .

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …