قربانعلی محمدپور در پیامی از دست اندر کاران حوزه رسانه و خبرنگاران تقدیر کرد.

همای گیلان ، متن پیام به شرح زیر است .  

اصحاب محترم رسانه  و خبرنگاران گرامی

با سلام و احترام

فرهنگ دینی و ملی  ما احترام  به عناصر طبیعت و محیط زیست را همواره مورد تکریم قرار داده است و در این میان  نقش بی بدیل رسانه ها در گسترش فرهنگ زیست محیطی و حفظ آن توسط نسلهای امروز و فردا انکار ناپذیر است.

بدینوسیله مراتب سپاس خود را در دوران خدمت  ۵۵ ماهه ، از همکاری و زحمات صادقانه همه خبرگزاری ها ، رسانه های مکتوب و مجازی و همچنین صدا و سیمای مرکز گیلان بخاطر اطلاع رسانی ، درج و انتشار اخبار حفاظت محیط زیست گیلان و همچنین اشاعه فرهنگ زیست محیطی و انذار های به موقع به مسئولان امر اعلام می دارم.

بدون شک بخشی از دستاورد های زیست محیطی استان گیلان در طول این چند سال ، مدیون تلاش و مساعی خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده است. ضمن پوزش و طلب حلالیت از همه این عزیزان بدلیل کوتاهی های احتمالی از سوی اینجانب ، انتظار دارم مانند سالهای اخیر ، همکاری خود را با این اداره کل و مدیریت جدید تداوم بخشیده و همچنان اندیشیدن درباره نشانه ها و نعمات الهی و انتقال مفاهیم زیست محیطی را در اذهان عمومی جاری نمائید.

برای یکایک شما سروران گرانقدر آرزوی سلامتی دارم  و امیدوارم در راه اعتلای فرهنگ میهن اسلامی  عزیزمان بیش از پیش موفق و موید باشید.

و من الله التوفیق

قربانعلی محمدپور

با کانال همای خبر همراه باشید