چاپ مطلب چاپ مطلب

با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و اطلاعیه ستاد بحران استان، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان رضوانشهر در آماده باش قرار گرفت

اماده باش ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان رضوانشهر

همای گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، محمود قاسمی ظهر روز سه شنبه پنجم اسفندماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان گفت: بنا بر اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و اطلاعیه ستاد بحران استان، کلیه مرخصی ها و ماموریت های دستگاه های مربوطه و کارکنان تا اطلاع ثانوی در این شهرستان لغو  می باشد.

وی ضمن تاکید بر لزوم آماده باش کامل اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با بحران شهرستان خاطر نشان کرد: تجهیزات و امکانات لجستیکی و نیروی انسانی با استفاده از همه ظرفیت ها باید در دسترس باشند.

رییس ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان رضوانشهر تصریح کرد: شهرداران رضوانشهر و پره سر تمهیدات لازم جهت پیشگیری از بحران های احتمالی در مجموعه درون شهری و همچنین دهیاران در سطح روستاها داشته باشند.

وی تاکید کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به رفع یخ زدگی سطح جاده ها و آمادگی کلیه خودروهای سنگین اقدام لازم را بعمل آورد و اعضای ستاد بحران شهرستان نیز ضمن همکاری لازم تمام امکانات را در اختیار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر قرار دهند.

قاسمی گفت: اداره صمت شهرستان ضمن کنترل و تشدید بازرسی ها نسبت به رفع موانع موجود و نظارت بر نانوایی ها و بازار مبنی بر تامین و عرضه ارزاق عمومی اهتمام لازم را بعمل آورند.

وی ادامه داد: شرکت فرآورده های نفتی تمهیدات لازم برای تامین انرژی ، ذخیره سازی امکانات و سوخت مورد نیاز شهرستان داشته باشد.

رییس ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان نسبت به رفع هرگونه قطعی احتمالی برق ، تلفن ، گاز ،امداد رسانی توسط هلال احمر و کلیه نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی تاکید کرد و گفت: باید با وحدت رویه، تعامل و همکاری در کنار هم بتوانیم هنگام بروز حوادث در کم ترین زمان ممکن بحران را مدیریت نمائیم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …