چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رضوانشهر: به دنبال برنامه هایی هستیم که مردم از آن منتفع شوند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رضوانشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران بیان کرد: به دنبال برنامه هایی هستیم که مردم از ان منتفع شوند.

اختصاصی همای خبر/سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه کشور امروز در یک جنگ رسانه، و در جنگ نا متقارن قرار گرفته است، تصریح کرد: در این نبرد پیروزی از ان کسی است که صدای رساتر داشته باشد.

وی به اهم برنامه ها در هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در قالب جهاد تبیین برنامه هایی برای نسل جدید( دهه ۸۰ و ۹۰) اجرا خواهیم کرد و پیام ایثار و مقاومت را به گوش انها خواهیم رساند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رضوانشهر به برنامه های قابل اجرا اشاره کرد و گفت: اهم برنامه ها در قالب برگزاری محافل انس با قران کریم، افتتاح چندین طرح اقتصادی، ایین شکر گزاری برداشت محصول، نشست سیاسی حزب الله جهاد تبیین، ویزیت رایگان دام و طیور برپایی نمایشگاه عکس، طبیب ایثار با حضور پزشکان متخصص زنان ، قلب، دندان‌پزشکی و پزشک عمومی با توزیع داروی رایگان بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان رضوانشهر خواهد بود.
سرهنگ‌اسماعیلی در ادامه به پرداخت ۳۵ مورد وام با میانگین پرداختی ۸۰ میلیون تومان برای اقشار کم برخوردار جهت اشتغال زایی اشاره کرد و افزود: این تسهیلات در بخش‌های دامپروری،پرورش گاو شیری،پرورش طیور،کاشت کیوی، احداث چاپخانه و پرورش ماهی پرداخت شده است.
خبرنگار عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …